دشمن نمی‌تواند وحدت ملت ایران را خدشه‌دار کند


دشمن نمی‌تواند وحدت ملت ایران را خدشه‌دار کند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه موقت زاهدان گفت: دشمن با خیال خام خود نمی‌تواند به وحدت و همبستگی ملت ایران خدشه وارد کند.

حجت الاسلام مجتبی عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان از وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان یاد کرد و اظهار داشت: حب دین، محبت پیامبر(ص) و خاندان ایشان جزو اصول اولیه مورد قبول شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که الگویی از اخوت و برادری در میان مسلمانان جهان شده دشمنان را به خشم و وحشت انداخته و مایه مباهات مسلمانان شده است.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین در کشور گفت: ضروری است مسئولان برای سیستان و بلوچستان که در همه مناطق آن گاز وجود ندارد و تاکنون جایگاه سی ان جی در هیچ جای آن راه اندازی نشده است طرحی جدا از کل کشور در زمینه سهمیه بندی بنزین مدنظر قرار دهند.

وی افزود: سهمیه بندی جدید بنزین در دیگر استان‌های کشوری که دارای ۱۰۰ درصد گاز هستند شاید مشکلی ایجاد نکند اما برای مردم این منطقه که به دلیل برخورداری تعداد اندک کارخانه و واحدهای تولیدی بزرگ مجبورند تا با وسایل نقلیه خود معاش خانواده را تامین کنند حتما مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام عزیزی از مسئولان نظام و استاندار سیستان و بلوچستان خواست برای تسهیل در امور زندگی مردم راهکار مناسب بیاندیشند تا مشکلات مردم محروم این منطقه هموارتر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید