دبیر کل ناتو: بحران سوریه نیاز به یک راه حل سیاسی دارد/ ناتو قوی تر شده است


دبیر کل ناتو: بحران سوریه نیاز به یک راه حل سیاسی دارد/ ناتو قوی تر شده است

شفقنا- دبیر کل ناتو ضمن حمایت از ترکیه، به انتقاد مکرون از ناتو واکنش نشان داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آناتولی، ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو از اهمیت ترکیه به عنوان یک عضو ناتو و نقش این کشور در مبارزه با تروریسم یاد کرد. او بعد از گفت و گویی که در کاخ سفید با دونالد […]

دبیر کل ناتو: بحران سوریه نیاز به یک راه حل سیاسی دارد/ ناتو قوی تر شده است

شفقنا- دبیر کل ناتو ضمن حمایت از ترکیه، به انتقاد مکرون از ناتو واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آناتولی، ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو از اهمیت ترکیه به عنوان یک عضو ناتو و نقش این کشور در مبارزه با تروریسم یاد کرد.

او بعد از گفت و گویی که در کاخ سفید با دونالد ترامپ داشت، گفت: دیدگاه های مختلفی درباره حضور ترکیه در شمال سوریه وجود دارد اما این کشور هم پیمان مهمی برای ماست و نقش کلیدی و بسیار مهمی در مبارزه با تروریسم داشته است.

استولتنبرگ ادامه داد: باید اعتراف کنیم که در بین کشورهای عضو ناتو، ترکیه بیشتر از هر کشوری مورد حملات تروریستی قرار گرفته است این درحالی است که از ۳.۶ میلیون آواره سوری هم میزبانی می کند. برای پایان دادن به بحران سوریه باید به یک راه حل سیاسی دست پیدا کنیم.

دبیر کل ناتو در بخشی دیگر از سخنانش در واکنش به اظهارات امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه که ناتو را به مرگ مغزی متهم کرده بود، گفت: باید بگویم که ناتو نسبت به سال های قبل بسیار قوی تر و فعال تر شده است.

او درباره کشته شدن ابوبکر البغدادی رییس گروهک تروریستی داعش نیز گفت: کشته شدن البغدادی گامی مهم و بزرگ در مقابله با تروریسم است.

متن خبر را در آناتولی دنبال کنید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن