یاماها TMax مدل 2020 رونمایی شد


یاماها TMax مدل 2020 رونمایی شد
یاماها مدل جدید TMax را برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد. حجم پیشرانه‌ی مدل جدید به ۵۶۰ سی‌سی افزایش پیدا کرده است.

یاماها مدل جدید TMax را برای سال ۲۰۲۰ با پیشرانه‌ی ۵۶۰ سی‌سی و تیپ جدید Tech Max رونمایی کرد. TMax در بازار اروپا موتورسیکلتی محبوب است به طوری که یاماها تاکنون بیش از ۲۷۵ هزار دستگاه را در این بازار فروخته است.

یاماها TMax مدل 2020 رونمایی شد

به‌گفته‌ی یاماها قدرت پیشرانه‌ی جدید ۳.۵ درصد و گشتاور آن ۶ درصد افزایش پیدا کرده و این در حالی است که وزن آن تنها ۱ درصد بیشتر از پیشرانه‌ی قبلی است. پیشرانه‌ی جدید TMax با استاندارد آلایندگی یورو ۵ نیز سازگاری دارد. سایر به‌روزرسانی‌های پیشرانه شامل بهینه‌سازی سیستم خنک کاری با استفاده از رادیاتور بزرگ‌تر و هواکش جدید است. یاماها TMax جدید دارای دو حالت رانندگی برای است. اولی حالت اسپرت مخصوص بزرگراه و دومی حالت شهری است. یاماها جعبه‌دنده‌ی CVT این اسکوتر را نیز تغییر داده تا با سرعت پیشرانه‌ی جدید همخوانی داشته باشد. به‌گفته‌ی یاماها این تغییر باعث سرعت‌گیری بهتر و سواری نرم‌تری شده است.

یاماها TMax مدل 2020 رونمایی شد

مانند مدل قبلی در TMax جدید نیز پیشرانه از دوشاخ عقب جدا است و به این ترتیب شاسی آن به موتورسیکلت‌ها بیشتر شباهت دارد تا اسکوترها، چون در اسکوترها معمولا پیشرانه و دوشاخ عقب به‌صورت یکپارچه روی هم سوار شده‌اند. در قسمت جلویی TMax مدل ۲۰۲۰ از دوشاخه‌ی ۴۱ میلیمتری معکوس استفاده شده است.

یاماها TMax مدل 2020 رونمایی شد

یاماها تقریبا تمامی بخش‌های بدنه‌ی TMax جدید را از نوع طراحی و ساخته؛ با وجود این همچنان می‌توان تشخیص داد که این یک یاماها TMax است. فضای بار زیر صندلی قابلیت قفل کردن دارد و یاماها گفته که حجم آن به گونه‌ای است که به‌راحتی می‌شود یک کلاه ایمنی بزرگ یا دو کلاه بدون محافظ چانه درون آن قرار داد. سایر امکانات شامل چراغ‌های راهنمای LED، چراغ عقب T شکل، سیستم قفل فرمان مرکزی، سیستم استارت بدون کلید و صفحه‌نمایش TFT بین دو نشان‌گر آنالوگ اشاره کرد.

یاماها TMax مدل 2020 رونمایی شد

مدل ۲۰۲۰ یاماها TMax در تیپ Tech Max خود تجهیزات جدید هم دارد. مدل Tech Max یک نرم‌افزار مخصوص تلفن همراه هوشمند دارد که می‌تواند با استفاده از GPS دائما موتورسیکلت را رهیابی کرده و به این ترتیب سطح بالاتری از ایمنی را ارایه دهد. این نرم‌افزار اگر موتورسیکلت از محدوده‌ی مشخصی خارج شود به مالک اطلاع‌رسانی خواهد کرد. مدل Tech Max به‌صورت استاندارد به شیشه‌ی جلوی تنظیم شونده‌ی الکترونیکی، کروز کنترل، تعلیق عقب تنظیم شونده، گرم کن فرمان و گرم کن صندلی مجهز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن