قیمت تیبا متناسب با توان مالی اقشار کم‌درآمد شود


قیمت تیبا متناسب با توان مالی اقشار کم‌درآمد شود

عصر خودرو- عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید خودروی جایگزین پراید باید از نظر قیمتی متناسب با توان مالی اقشار کم درآمد شود تا تمام جامعه بتوانند صاحب خودروی شخصی شوند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره گرانی پراید پس از انتشار خبر توقف خط تولید این خودرو، گفت: اگرچه توقف خط تولید پراید منجر به ارتقای کیفیت خودروهای موجود در جامعه می‌شود اما خودروی جایگزین پراید باید از نظر قیمتی متناسب با توان مالی اقشار کم درآمد باشد.

اگرچه توقف خط تولید پراید منجر به ارتقای کیفیت خودروهای موجود در جامعه می‌شود اما خودروی جایگزین پراید باید از نظر قیمتی متناسب با توان مالی اقشار کم درآمد باشد
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به مردم برای خرید تیبا که خودروی جایگزین پراید است، تسهیلات پرداخت شود، افزود: باید با کاهش قیمت تیبا زمینه‌ای فراهم کرد که اقشار کم درآمد جامعه نیز بتوانند خودرو موردنیاز خود را خریداری کنند زیرا در حال حاضر پراید برای بسیاری از خانواده‌ها وسیله امرار معاش است.

ساماندهی وضعیت خودروسازان به 16 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره ضرورت تامین نقدینگی موردنیاز خودروسازان، اظهار کرد: اگرچه سال گذشته 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات به خودروسازان پرداخت شد اما هر یک از این شرکت‌ها برای ساماندهی وضعیت خود به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

بانک مرکزی توان تامین اعتبارات موردنیاز خودروسازان را ندارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر اعتبارات موردنیاز خودروسازان در یک مرحله تامین شود، بسیاری از مشکلات صنعت خودروسازی حل می‌شود اما ممکن است بانک مرکزی نیز توان تامین این اعتبارات را نداشته باشد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...