مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت


مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- شکست تیم‌های لیگ برتری والیبال و بسکتبال استان، تساوی تیم فوتسال فرش آرا و برگزاری مسابقات جانبازان نیروهای مسلح در مشهد از مهمترین رویدادهای ورزشی استان در هفته‌ای بود که آخرین روزش را طی می‌کنیم.

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر والیبال تیم های پیام مشهد و کاله مازندران روز ۲۲ آبان ماه در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میهمان در سه ست متوالی میزبان خود را شکست داد.

تساوی تیم فوتسال فرش آرا

در چهارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز ۲۱ آبان ماه تیم‌های فرش آرای مشهد و شهروند ساری در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به دیدار هم رفتند. که این دیدار با نتیجه مساوی سه به پایان رسید.

شکست تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا

در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال تیم‌های آویژه صنعت پارسای مشهد و شهرداری گرگان روز بیستم آبان ماه در سالن ورزشی سجاد مشهد به دیدار هم رفتند که در پایان این بازی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نتیجه ۸۷ بر ۸۳ بر تیم آویژه صنعت پارسای مشهد غلبه کرد.

برگزاری مسابقات کشوری نیروهای مسلح در مشهد

رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات گلبال و شنای جانبازان و نابینایان نیروهای مسلح کشور از ۱۹ تا ۲۱ آبان ماه در مشهد برگزار شد.

سرهنگ ستاد محمد نیایش با بیان اینکه در رشته گلبال این مسابقات ۲۰ تیم و در رشته شنای کرال سینه و قورباغه نیز ۴۰ نفر به صورت انفرادی با هم رقابت کردند افزود: مراسم پایانی این مسابقات با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مشهد برگزار شد.

پیروزی تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس"

در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد روز هفدهم آبان ماه، تیم‌های "تا ثبت جهانی توس" و هیات کشتی خرم آباد در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به دیدار هم رفتند. که در پایان تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس" با نتیجه ۹ بر یک بر تیم هیات کشتی خرم آباد غلبه کرد.

همچنین مسابقه تیم‌های کشتی آزاد "تا ثبت جهانی توس" و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در روز جمعه گذشته در مشهد با نتیجه مساوی پنج به پایان رسید و تیم "تا ثبت جهانی توس" با کسب امتیاز بیشتر پیروز مسابقه شد.

پیروزی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی

بانوان فوتسالیست خراسان رضوی روز هفدهم آبان ماه در یک بازی خانگی با نتیجه ۱۱ بر سه تیم رهیاب گستر تهران را مغلوب کردند.

پیروزی تیم فوتبال شهر خودرو

دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و پارس جنوبی جم روز هفدهم آبان ماه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم شهر خودروی مشهد پایان یافت.

تک گل این بازی را حسین مهربان بازیکن تیم شهر خودرو در دقیقه ۷۷ وارد دروازه حریف کرد.

برگزاری مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال در مشهد

نشست مجمع عمومی عادی و انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال کشور و همچنین نشست خبری رئیس فدراسیون فوتبال روز هفدهم آبان ماه در مشهد برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟