در تخصیص بودجه به غرب استان اصفهان بی‌مهری می‌شود


در تخصیص بودجه به غرب استان اصفهان بی‌مهری می‌شود

رئیس شورای شهرستان گلپایگان با بیان اینکه روشنایی بین دو شهر گلپایگان و خوانسار نیازمند حدود 3.5 تا 4 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: قرار شد که نماینده گلپایگان و خوانسار این موضوع را دنبال کند و امیدواریم تا پیش از انتخابات این موضوع را پیگیری کند.

مسعود اسکندری شامگاه پنجشنبه در جلسه مشترک شورای اسلامی شهرستان های گلپایگان، خوانسار و بویین میاندشت که در خوانسار برگزار شد، اظهار کرد: به غرب استان اصفهان در مواردی از جمله بودجه همواره بی مهری می شود. گلپایگان، خوانسار و بویین میاندشت یکی از خوش آب و هواترین شهرهای فلات مرکزی ایران و غرب استان است که در زمینه گردشگری می توان بر روی آن کار کرد، همچنین گلپایگان از معدود شهرهای کشور است که دو سد بزرگ دارد.

وی ادامه داد: اختلاف زمانی نیم ساعته بین سه شهر مذکور می تواند فرصتی برای تبدیل این شهرها در زمینه گردشگری به یک شهر باشد.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای شهرستان گلپایگان گفت: روشنایی بین دو شهر گلپایگان و خوانسار نیازمند حدود ۳.۵ تا ۴ میلیارد تومان اعتبار است و قرار شد که نماینده گلپایگان و خوانسار این موضوع را دنبال کند و امیدواریم تا پیش از انتخابات این موضوع را پیگیری کند.

اسکندری افزود: در دوره قبل شورای شهرستان کار فرهنگی بین دو شهر گلپایگان وخوانسار را آغاز کردیدم که به دنبال آن خیابانی در گلپایگان به نامه آیت الله خوانساری و خیابانی نیز در خوانسار به نام آیت الله گلپایگانی نامگذاری شد. شاید یک تابلو هزینه نداشته باشد، اما این کار فرهنگی بین دو شهرستان بود.

همچنین در ادامه نیز محمود اورعی، نائب رئیس شورای شهر خوانسار، خاطرنشان کرد: زمانی بیماری های جامعه واگیردار بود، اما با تغییر سبک زندگی شاهد افزایش بیماری های خاص هستیم، بیماری هایی که هزینه‌های سنگینی را به خانواده‌ها تحمیل می کند. نبود داروخانه هایی که داروی بیماری های خاص را در اختیار بیماران قرار دهد از مشکلات غرب استان است و بیمار باید به اصفهان و یا تهران مراجعه کند، بنابراین لزوم احداث داروخانه با داروهای خاص در منطقه غرب استان ضروری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری