گروه شیلر میزبان نُه هزار ایرانی شد


کنسرت گروه موسیقی شیلر، روزهای 16، 17 و 20 آبان ماه سال جاری درحالی در تالار وزارت کشور برگزار شد که این گروه بین المللی میزبان حدود نه هزار مخاطب ایرانی بود.

گروه شیلر میزبان نُه هزار ایرانی شدبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، گروه شیلر به سرپرستی کریستوفر فون دایلن طی سه شب با اجرا منتخبی از قطعات محبوب گروه به‌همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه با نام "صبح دم" به‌روی صحنه رفت.

این گروه که نخستین بار، پاییز سال ۹۶ برای اجرای کنسرت به ایران آمد و فروردین ماه امسال آلبومی با نام "صبح دم" را در همکاری هنرمندان ایرانی منتشر کرد؛ یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی خارجی در بین مخاطبان ایرانی‌ست که توانسته با مخاطبانش برای سومین مرتبه دیدار کند.
کریستوفر فون دایلن، در آغاز اجرا ضمن خوشامدگویی، از حضور دوباره در ایران ابراز شادی و به فارسی، انگلیسی و آلمانی از حاضران تشکر کرد.
مخاطبان در این اجرا شاهد تصاویر و نورپردازی فوق‌العاده گروه در این اجرا بودند که فضای موسیقایی اجرا را قوی می‌کرد که به نسبت اجراهای پیشین این گروه تفاوت‌هایی داشت که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.
اعضای گروه موسیقی شیلر به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دایلن را ماسیمو بوونانو نوازنده درامز، الیور کلر نوازنده گیتار و سدریک مونیر نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند که در این اجرا به هنرنمایی پرداختند. همچنین تکنسین‌های بک‌لاینر، نور و صدا که همراه گروه به ایران آمدند؛ تلاش کردند تا اجرایی مطابق استانداردهای روز دنیا را به مخاطبان ایرانی ارائه دهند و به همین خاطر، مخاطبان موسیقی الکترونیک در ایران، تجربه اجرایی متفاوت از گروه شیلر را در تازه‌ترین کنسرت گروه شیلر در وزارت کشور داشتند‌.
کنسرت گروه موسیقی شیلر به همت "ریتم نو" در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۲۰ آبان ماه سال جاری برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟