واریز سهمیه سوخت آبان/شرایط مطلوب در جایگاه های سوخت


واریز سهمیه سوخت آبان/شرایط مطلوب در جایگاه های سوخت

شرکت ملی نفت: سهمیه کامل بنزین آبان همه خودرو‌ها به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده است

خبر در حال تکمیل است...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مراکز استان ها، شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: سهمیه کامل بنزین آبان همه خودروها به کارت سوخت شخصی آنها واریز شد و این سهمیه تا 6 ماه قابل ذخیره است.

تمام باجه‌های پستی برای تحویل کارت‌های سوخت جمعه باز است

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: باجه‌های پستی، جمعه ۲۴ آبان ماه برای توزیع کارت‌های سوخت موجود در باجه‌های معطله باز است.

تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین می‌گیرند

برای مسافربرهای بر پایه اینترنت ( اسنپ و تپ‌سی) مشروط بر آن که نرخ‌های خود را از مقادیر مصوب، به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت.

برای تامین سوخت خودروهای مسافربر خطی و بین شهری، آژانس‌های مسافربری و آموزشگاه‌های رانندگی تمهیدات لازم اتخاذ گردیده است که متعاقبا اعلام خواهد شد

اسنپ و تپسی: کرایه ها افزایش نخواهد یافت

دو شرکت اصلی تاکسی اینترنتی پس از افزایش قیمت بنزین، با صدود اطلاعیه‌هایی جداگانه اعلام کردند نرخ کرایه ها افزایش نخواهد یافت.

اسنپ ضمن اعلام ثابت ماندن نرخ کرایه‌های خود اعلام کرد: با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد و از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس کارکرد ماه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود.

تپسی، دیگر شرکت تاکسی اینترنتی هم با انتشار اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره اختصاص سهمیه خاص به رانندگان این شرکت، از ثابت ماندن نرخ کرایه‌های خود بر اساس اعلام قیمت‌های قبلی خبر داد.

شرایط مطلوب در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور حاکم است

در پی تصمیم اتخاذ شده برای سهمیه بندی بنزین از نخستین ساعت بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه، طبق اطلاعات واصله از سراسر کشور بحمدالله طرح سهمیه بندی در شرایط مناسب و بدون هیچگونه حادثه ای به اجرا در آمد.

شبکه‌های معاند با پخش فیلم و تصاویر جعلی، سعی در ناآرام نشان دادن شرایط دارند که به هیچ وجه در هیچ موردی صحت ندارد.

کسانی که کارت سوخت ندارند چه کنند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود