باران و برف در راه کرمانشاه


باران و برف در راه کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به ورود تدریجی سامانه جدید بارشی به جو استان، گفت: این سامانه از اواخر وقت امروز (جمعه) تا روزهای پایانی هفته به تدریج سبب بارش پراکنده باران در تمام نقاط استان و گاهی رگبار برف در نقاط سردسیر می‌شود.

علی محمد زوراوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بارش باران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه وضعیت بارندگی در نواحی شرقی و شمالی استان از دیگر مناطق بهتر خواهد بود، افزود: وزش باد و احتمالا رعد و برق نیز از دیگر پیامدهای این سامانه بارشی خواهد بود.

زوراوند تصریح کرد: در روزهای میانی هفته (دوشنبه و سه شنبه) احتمال بارش رگباری برف در ارتفاعات و گردنه ها و همچنین نواحی سردسیر نیز وجود دارد.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه از کاهش محسوس دمای هوا در نقاط مختلف نیز خبر داد و گفت: انتظار می رود در هفته پیش رو شاهد افت ۶ تا ۱۰ درجه ای دمای هوا باشیم.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز شهر کرمانشاه بین ۱۷ درجه بالای صفر تا یک درجه زیر صفر خواهد بود، افزود: انتظار می رود دمای هوای فردا (شنبه)کرمانشاه به ۱۲ درجه بالای صفر و در سردترین حالت به سه درجه زیر صفر برسد.

زواروند یادآور شد: کاهش دمای روزانه شهر کرمانشاه تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت به گونه ای که روز یکشنبه در گرمترین حالت به ۱۰ و روز دوشنبه به ۹ درجه بالای صفر می رسد، ضمن اینکه در این مدت دمای شبانه نیز به سه تا چهار درجه زیر صفر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی