تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای فروش F-150!


تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای فروش F-150!

با فرا رسیدن مدل جدید خودروهای صفرکیلومتر خودروسازان در حال تلاش حداکثری برای فروش مدل‌های موجود در انبارهای خود هستند. جمعه‌ی سیاه فورد حتی گریبان گیر پرفروش‌ترین محصول شرکت یعنی F-150 نیز شده است. اگر یادتان باشد چند هفته پیش هم این خودرو با تخفیف دیگری عرضه شده بود. هم‌اکنون حداکثر تخفیف فورد برای فروش... The post تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای...

با فرا رسیدن مدل جدید خودروهای صفرکیلومتر خودروسازان در حال تلاش حداکثری برای فروش مدل‌های موجود در انبارهای خود هستند. جمعه‌ی سیاه فورد حتی گریبان گیر پرفروش‌ترین محصول شرکت یعنی F-150 نیز شده است. اگر یادتان باشد چند هفته پیش هم این خودرو با تخفیف دیگری عرضه شده بود. هم‌اکنون حداکثر تخفیف فورد برای فروش پیکاپ محبوب خود به حدود 12 هزار دلار رسیده اما این تخفیف با اما و اگر و شرایط زیادی همراه است.

تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای فروش F-150!
فورد دوست دارد مشوق‌ها و تخفیف‌های خود را مخصوص برخی ایالت‌ها ارائه کند. بی‌شک نیویورک جایی است که جای مانور زیادی برای یک پیکاپ وجود نخواهد داشت اما اینجاست که بهترین تخفیف فورد یعنی مبلغ 11960 دلاری ارائه می‌شود. این تخفیف برای F-150 XLT 2019 مجهز به پکیج 302A در نظر گرفته شده و البته باید پکیج‌های لاکچری، پاور و نویگیشن را نیز انتخاب کنید. همچنین تنها گزینه برای پیشرانه از نوع 6 سیلندر 2.7 لیتری اکوبوست خواهد بود. پس اگر به دنبال یک پیکاپ بسیار به خصوص هستید می‌توانید سری به نیویورک بزنید!

تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای فروش F-150!
اما خریداران دیترویتی هم می‌توانند از تخفیف 6250 دلاری برای همان خودروی یاد شده برخوردار شوند هرچند تنها اجباری که وجود دارد انتخاب پکیج 302A می‌باشد. شهروندان لس‌آنجلس هم تخفیف 7 هزار دلاری برای تمامی مدل‌های F-150 XLT خواهند داشت و این تخفیف در میامی به 11500 دلار می‌رسد. موضوع جالب اینکه برخی از مدل‌های سال 2020 این پیکاپ نیز با تخفیف عرضه می‌شوند.

تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای فروش F-150!
اعمال چنین تخفیف‌هایی در پایان سال اصلاً جدید نیست هرچند فورد با تخفیف قابل‌توجهی که ارائه می‌کند به دنبال فروش بالاتر F-150 است. آمار سه‌ماهه سوم امسال نشان می‌دهد فروش سری F افت 6 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش داشته و فروش کلی سری F تا اینجا نیز افت 2.4 درصدی داشته است. این افت بزرگی نیست اما با توجه به اینکه F-150 پرفروش‌ترین خودروی فورد است بنابراین هرگونه افت فروش می‌تواند نگران کننده باشد. رم، شورولت و جی ام سی نیز محصولات جدید خود را در سال‌های اخیر عرضه کرده‌اند درحالی‌که F-150 کنونی خودروی سال 2015 می‌باشد هرچند این موضوع به‌زودی و با معرفی نسل بعدی F-150 در اواخر سال 2020 تغییر خواهد کرد.

تخفیف شگفت‌انگیز فورد برای فروش F-150!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خصوصی های بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج