درخواست 87 نفر از علمای مسلمان برای تحریم امارات


درخواست 87 نفر از علمای مسلمان برای تحریم امارات

87 نفر از علمای مسلمان با صدور بیانیه ای از همه کشورهای عربی و مسلمان خواستند تا دولت امارات را به دلیل دست داشتن در کشتار مسلمانان تحریم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الدرر الشام، 87 نفر از علمای مسلمان در بیانیه ای از کشورهای عربی و اسلامی خواستند تا دولت امارات متحده عربی را به دلیل دست داشتن در جنگ یمن، لیبی و مناطق دیگر از نظر سیاسی و اقتصادی تحریم کنند.

در این بیانیه تحریم آمده است که کشته و زخمی ها و آوارگان تنها در لیبی و یمن که عامل آنها امارات است، میلیون ها نفر تخمین زده شده است و بازسازی شهرهای ویران شده در این کشورهای به دهها سال و صدها میلیارد دلار نیاز دارد.

در این بیانیه آمده است: می بینیم که امارات در حمله به مسلمانان در هر مکانی دخالت دارد و پول های خود را به طور علنی و مخفی به همین منظور صرف می کند. امارات با پول های خود به خرید سلاح، مهمات، هواپیما و مزدور به منظور کشتن مسلمانان و تخریب شهرهایشان اقدام می کند.

براساس این بیانیه، بزرگترین منبع این بودجه، بازرگانانی هستند که امارات به عنوان مرکز فعالیت هایشان است و از آنجا کالا و محصولات به کشورهای دیگر از جمله کشورهایی که با آنها در جنگ هستند، صادر می کنند. به این ترتیب از پول مسلمانان برای قتل مسلمانان کمک می گیرند.

علمای مسلمان در این بیانیه از تاجران و بازرگانی که در امارات تجارت می کند، خواستند تا از امارات دست بکشند و بندرهای این کشور را تحریم کنند. بندرهایی که یکی از منابع مهم برای سرمایه گذاری اقتصادی این کشور است.

در این بیانیه آمده است که امارات به طور مستقیم در تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی مانند لیبی، مصر، یمن، کشمیر، منطقه مسلمان نشین اویغور در چین دخالت می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک