دانشجویان «هاروارد» محل سخنرانی دیپلمات صهیونیست را ترک کردند +عکس و فیلم


دانشجویان «هاروارد» محل سخنرانی دیپلمات صهیونیست را ترک کردند +عکس و فیلم

دانشجویان دانشگاه هاروارد آمریکا در حمایت از فلسطین، سالن سخنرانی سرکنسول رژیم صهیونیستی در نیویورک را خالی گذاشتند.

به گزارش مشرق، چهره اشغالگری رژیم صهیونیستی و اقدامات غیرانسانی این رژیم در حق فلسطینیان روز به روز در بین افکار عمومی جهان نمایان‌تر می‌شود به گونه‌ای که واکنش‌ها علیه صهیونیست‌ها را بیشتر کرده است.

ببینید:

فیلم/ استقبال از سخنرانی وزیر خارجه صهیونیستی

در تازه‌ترین حرکت ضدصهیونیستی در آمریکا، «دانی دیان»، سرکنسول رژیم صهیونیستی در شهر نیویورک و سفیر سابق این رژیم در برزیل به هنگام سخنرانی در دانشگاه هاروارد آمریکا هو شد.

این مقام صهیونیست دیروز (چهارشنبه) قصد داشت در مورد قانونی بودن شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مرزهای ۱۹۶۷ سخنرانی کند که دانشجویان حاضر و شرکت‌کنندگان در این مراسم، به محض آغاز سخنرانی او، جلسه را ترک کردند.

معترضان و دانشجویان حاضر از هاروارد به دلیل دعوت از یک جنایتکار جنگ انتقاد کرده‌اند.


دانلود

رژیم صهیونیستی تلاش دارد ساخت این شهرک‌ها را که از نظر سازمان ملل غیرقانونی و اشغالگری است، قانونی جلوه دهد. با این حال، در سال‌های اخیر جریانی برای تحریم کالاهای ساخته‌شده در این شهرک‌ها در کشورهای اروپایی به راه افتاده است.

برزیل زیر بار تحمیل سفیر حامی شهرک‌های صهیونیست نرفت

سرکنسول‌گری رژیم صهیونیستی در نیویورک که خود متولد آرژانتین است و سمت‌هایی چون سفیر این رژیم در برزیل و رئیس شورای اداری شهرک‌های صهیوینست‌نشین کرانه باختری (از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳) برعهده داشته است، به چهره منفوری در قاره آمریکا تبدیل شده است.

دانشجویان «هاروارد» محل سخنرانی دیپلمات صهیونیست را ترک کردند +عکس و فیلم

دایان از جمله صهیونیست‌های افراطی است که خواهان ایجاد شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری و است. او همچنین خواهان سیطره کامل رژیم صهیونیستی بر منطقه الاقصی (قدس) است؛ چرا که به زعم وی، این مسئله باعث افزایش قدرت این رژیم می‌شود.

او سال ۱۹۷۸ از جنبش «حیروت» به دلیل امضای توافق کمپ‌دیوید بین تل‌آویو و قاهره جدا شد و به جنبش «وفاداران به سرزمین کامل اسرائیل» پیوست.

دولت برزیل سال ۲۰۱۶ به دلیل مواضع افراطی و نژادپرستانه دنی دایان از پذیرش استوار نامه وی امتناع کرد و فشارهای زیادی برای تغییر وی انجام داد. رژیم صهیونیستی در نهایت مجبور شد به جای دایان، فرد دیگری را به عنوان سفیر به کاراکاس بفرستد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟