سارقان حین حفر تونل زیر طلا فروشی گیر افتادند


سارقان حین حفر تونل زیر طلا فروشی گیر افتادند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سارقان یک طلافروشی در شهرستان خنداب حین حفر تونل برای دستبرد زدن در شهر جاورسیان دستگیر شدند.

سارقان حین حفر تونل زیر طلا فروشی گیر افتادند

سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: پلیس پس از آگاهی از اقدام این سارقان در عملیات غافلگیرانه به دام افتادند.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خنداب از تردد‌های مشکوک افرادی در ساختمانی متروک مجاورت یک طلافروشی در شهر جاورسیان مطلع شدند و سرنخ‌ها و اطلاعاتی از برنامه‌ریزی سرقت از این طلافروشی به دست آمد.

سرهنگ مفخمی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس و در هماهنگی با مرجع قضایی ۲ عضو این باند سرقت به چنگال قانون گرفتار آمدند و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال یافتند.

وی اظهار داشت: در بازدید انجام شده محل مشخص شد که سارقان در طول این مدت در این ساختمان متروکه به صورت کاملا مخفیانه مشغول حفر تونل در زیر زمین برای ورود به طلافروشی بودند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده و اعتراف سارقان، این افراد با کمک ۲ نفر دیگر از دوستانشان از مدت‌ها قبل نقشه سرقت طلافروشی را کشیده بودند و از طریق این ساختمان متروکه تونل برای دسترسی به مغازه را شبانه حفر می‌کردند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی با اشاره به برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس به منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند سرقت افزود: پلیس با بهره‌گیری از سامانه‌های به‌روز و با تکیه بر هوشمندسازی ماموریت‌ها با هر گونه فعالیت مخل نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد قاطع دارد.


وی از تمامی شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این شهر ۷۲ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول