افتتاح 30 مرکز دندانپزشکی بیماران خاص و صعب العلاج تا پایان سال


افتتاح 30 مرکز دندانپزشکی بیماران خاص و صعب العلاج تا پایان سال

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت گفت: تجهیز مراکز ارائه‌دهنده خدمات دندانپزشکی ویژه بیماران خاص به وسیله هیئت امنای ارزی در دو مرحله و در تا پایان سال انجام و این مراکز تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌شود.

افتتاح 30 مرکز دندانپزشکی بیماران خاص و صعب العلاج تا پایان سالقاسم صادقی رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مراکز دندان پزشکی بیماران صعب العلاج اظهار کرد: از ابان سال گذشته وزارت بهداشت یک برنامه‌ریزی برای سراسر کشور انجام داده است که بر اساس آن مراکز دندانپزشکی بیماران خاص و صعب العلاج افتتاح شود ؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌ها باید ۷۰ مرکز ارائه دهنده خدمات در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور راه‌اندازی و تجهیز شود که تا به امروز ۴۰ مرکز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و خدمات دندانپزشکی قابل قبول و خوبی به بیماران خاص ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: وزارت بهداشت تمام سعی خود را کرده است تا در هر استان یک مرکز ویژه ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران خاص راه‌اندازی شود .

۷۰ مرکز دندانپزشکی ویژه بیماران خاص تا آخر سال

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: هزینه تجهیزات مراکز دندانپزشکی تأمین شده است و به وسیله هیئت امنای ارزی در دو مرحله مراکز دندانپزشکی مجهز می‌شوند.

صادقی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان سال تمام مراکز دندانپزشکی ویژه بیماران خاص تجهیز و راه‌اندازی شوند و این کار به تدریج و بر اساس اولویت مناطق انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: خطر قاچاق معکوس در بازار سیاه کارپول و توزیع در داروخانه‌ها

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت یادآوری کرد: باتوجه به بروز مشکلاتی در زمینه تأمین مواد اولیه و تجهیزات مصرفی ممکن است برخی از خدمات در تمام مراکز دندانپزشکی به بیماران خاص ارائه نشود اما ما تمام تلاش خود را می کنیم تا هرچه سریعتر این مسئله برطرف شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...