دربی رشت بدون تماشاگر برگزار می شود


دربی رشت بدون تماشاگر برگزار می شود

رشت - ایرنا - رای کمیته استیناف اعلام شد و بر اساس آن بازی تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

دبیر هیات فوتبال استان گیلان پنجشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسه کمیته استیناف در خصوص تجدید نظرخواهی باشگاه داماش مبنی بر بخشودگی یک جلسه محرومیت این تیم از حضور تماشاگران برگزار شد که در نهایت متاسفانه رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تغییر نیافت.

فرزاد سیری افزود: بر این اساس و طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید کمیته استیناف، دیدار تیم های داماش و سپیدرود رشت در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در رای کمیته استیناف آمده که با توجه به محکومیت باشگاه داماش گیلان مبنی بر یک جلسه محرومیت از همراهی و حضور تماشاگران در بازی خانگی به واسطه ارتکاب تخلف تماشاگران و هواداران این تیم در تخریب صندلی و پرتاب کردن آن به سمت پیست دو و میدانی و رفتار نامناسب در بازی با تیم فوتبال گل ریحان البرز در کرج و با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض را وارد نماید به عمل نیامده و ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، تایید می شود رای صادره کمیته انضباطی قطعی است.

سیری خاطرنشان کرد: این در حالیست که علاوه بر اعتراض مسئولان باشگاه داماش بر محرومیت یک جلسه ای این تیم از همراهی تماشاگرانش و درخواست تجدیدنظر از سوی کمیته استیناف ، استاندار گیلان نیز نامه ای را برای حضور طرفداران داماش و سپیدورد ارسال کرده بود اما در نهابت تصمیم کمیته استیناف به برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر شد.

دبیر هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته با توجه به جلسه ای که لحظات پیش برگزار شد، از سوی فرمانداری رشت اتخاذ شد که این بازی به صورت مستقیم از شبکه باران پخش شود تا دوستداران فوتبال بتوانند به صورت زنده این دیدار را تماشا کنند.

تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت عصر فردا (جمعه) در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور باید از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق