اعضای دومین مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان سمنان انتخاب شدند


اعضای دومین مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان سمنان انتخاب شدند

سمنان-ایرنا - انتخابات دومین دوره مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان سمنان عصر پنجشنبه با حضور مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با معرفی اعضای جدید برگزار شد.

در انتخابات مجمع جوانان استان سمنان که دومین دوره خود را پس از دی ماه ۹۵ تجربه می کرد، بیش از ۶۰ نفر از ۳۶ سازمان مردم نهاد شرکت داشتند و برای دومین بار اعضای مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد انتخاب شدند.

در انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان که با برپایی کارگاه توانمند سازی نیز همراه بود، در ابتدا ۲۲ نفر از سمن های مختلف استان سمنان کاندیدا شدند و پس از انصراف ۵ نفر از کاندیداها، ۱۷ نفر به رقابت با یکدیگر پرداختند که در نهایت ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۳ نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

حسین عامریان با ۴۲ رای، سجاد عباسی با ۳۳ رای، امیر محمد رجبی با ۲۹ رای از شاهرود و سعید پهلواندخت با ۳۱ رای، مصطفی شاطری با ۲۷ رای، سهند طاهری با ۳۰ رای و مریم شاهی با ۳۰ رای از سمنان به عنوان اعضای دومین مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان انتخاب شدند.

همچنین علیرضا عبداللهی، الهام متانت و سعید عبادی، اعضای علی البدل این دوره از مجمع جوانان استان سمنان را تشکیل دادند.

در پایان برنامه نیز از اعضای اولین دوره از مجمع جوانان سازمان های مردم نهاد تجلیل به عمل آمد.

سجاد سالک مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این آیین حضور داشتند.

سازمان های مردم نهاد جوانان با مجوز وزارت ورزش و جوانان و با محدوده سنی زیر ۳۴ سال فعالیت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون