دولت نیازمند مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در امور اجتماعی است


دولت نیازمند مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در امور اجتماعی است

سمنان- ایرنا- مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت : دولت  به علت کمبود منابع مالی و نیروی انسانی نیازمند مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد در پیشبرد امور اجتماعی است.

امیر بینایی عصر پنجشنبه در آیین انتخابات دومین دوره مجمع سازمان های مردم نهاد استان سمنان در عمارت بادگیر این شهر افزود :امروز سازمان های مردم نهاد باید سفیران اصلاح رفتار اجتماعی باشند تا توسعه کشور را در تمامی مسائل و موضوعات شاهد باشیم.

وی بیان کرد : سازمان های مردم نهاد از جنس مردم هستند و از نیازها و مشکلاتی که در دل جامعه وجود دارد شناخت بیشتری دارند و بر همین اساس اثرگذاری فعالیت آنان قابل توجه است.

بینایی با اشاره به آسیب های اجتماعی در کشور گفت: امروز یکی از مهمترین مشکلاتی که در جامعه دیده می شود بحران اخلاق است، در تمام عرصه ها اخلاق دچار اختلال شده است و به کمک سازمان های مردم نهاد می توان آن را اصلاح کرد.

وی خاطر نشان کرد : جامعه ای هستیم که مدعی فرهنگ چند هزار ساله است و از آن مهم تر در کشوری با فرهنگ دینی اسلام که کامل ترین دین ها است زندگی می کنیم، اما چرا باید میلیون ها پرونده قضایی را در دادگاه ها شاهد باشیم و از سازمان های مردم نهاد می خواهیم در بحران اخلاق که شایسته فرهنگ و مردم ما نیست و کاهش آن تلاش کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان تاکید کرد : سازمان های مردم نهاد باید سفیران اصلاح رفتار اجتماعی باشند که اگر در آن موفق باشند توسعه کشور در تمامی مسائل و موضوع ها محقق می شود.

در انتهای مراسم کاندیداهای دومین دوره مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان به بیان برنامه های خود پرداختند و پس از آن اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان اعضای دومین مجمع جوانان سازمانهای مردم نهاد استان سمنان را انتخاب کردند.

سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان نیز در این آیین حضور داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !