بازی‌های لیگ برتر نیازمند حضور داوران باتجربه‌تراست


بازی‌های لیگ برتر نیازمند حضور داوران باتجربه‌تراست

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس ضمن انتقاد از اشتباهات داوری در بازی این تیم برابر آویژه صنعت پارسا مشهد، گفت: بازی‌های لیگ برتر نیازمند حضور داوران باتجربه‌تر است.

رضا هنگام پور عصر پنجشنبه در پایان دیدار با آویژه صنعت پارسا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی امروز اشتباه های داوری بسیار زیاد بود و ما از کمیته داوران خواستاریم تا از داوران باتجربه‌تری جهت قضاوت در رقابتهای لیگ برتر استفاده کنند.

وی افزود: بازی امروز یک بازی خوب بود و متاسفانه تیم ما بر اثر چند اشتباه پیش پا افتاده ، شکست را قبول کرد.

هنگام پور تصریح کرد: امروز می توانستیم اولین پیروزی خود در لیگ برتر را ثبت کنیم ، اما متاسفانه به دلیل اشتباه های بازیکنانم و یک پرتاب اشتباه بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکن خارجی این تیم در بازی امروز، گفت: ادوارز به تازگی به تیم ما ملحق شده و هنوز هماهنگی خوبی با تیم ندارد و امروز به دلیل مصدومیت یکی بازیکنانم مجبور به استفاده از وی شدم.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی و در یک بازی نزدیک برابر آویژه صنعت پارسا مشهد با نتیجه ۵۸ بر ۵۷ شکست خورد.

دیدار این دو تیم عصر پنجشنبه در چارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

مسابقه لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

دیدار بعدی شهرداری بندرعباس که نخستین تجربه حضورش در لیگ برتر است، برابر رعد پدافند هوایی شهرکرد می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی