سمن‌ها در گره‌گشایی از مشکلات گام‌های بزرگی برداشته‌اند


سمن‌ها در گره‌گشایی از مشکلات گام‌های بزرگی برداشته‌اند

سمنان- ایرنا- مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در گره‌گشایی از مشکلات و رسیدگی به مسائل کشور همکاری موثری داشته و گام‌های بزرگی را برداشته‌اند.

سجاد سالک عصر پنجشنبه در مراسم دومین انتخابات مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان افزود : جوانان حضورشان همیشه برای حل مشکلات برای جامعه مشهوده بوده است و سازمان های مردم نهاد جوانان نیز در این سالها نشان داده‌اند که علاوه بر فعالیت های تخصصی، در بلایای طبیعی و آسیب های اجتماعی همراه مردم و در کنار دولت بوده اند.

وی یادآور شد : جوانان ایران در عرصه های مختلف همچنان می توانند گام های بلند بردارند.

وی با اشاره به همکاری خوب استانداری سمنان با اداره ورزش و جوانان استان سمنان گفت:دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان به تفاهم نامه ای که وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور در خصوص سازمان های مردم نهاد جوانان انعقاد کرد توجه ویژه داشته است و سمنان از استان هایی است که در این زمینه تعامل خوبی را با سازمانهای مردم نهاد متعلق به ورزش و جوانان داشته است.

سالک خاطر نشان کرد:افرادی که در انتخابات مجمع جوانان انتخاب خواهند شد، نماینده شدن را تمرین می کنند و مانند مجمع دوره اول استان سمنان که از شاخص ترین مجمع ها در کشور بود همان پویایی را ادامه داده و نشان دهند که پیگیر مسائل استان و مشکلات سازمان های مردم نهاد جوانان هستند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: در حال حاضر و شرایطی که برای شناسه ثبت سازمان های مردم نهاد ایجاد شده است مجمع جوانان می تواند به عنوان نماینده حقوقی سازمان های مردم نهاد جوانان با مسوولان استانی و شهری ارتباط بیشتر و قانونی داشته باشد.

در انتهای مراسم کاندیداهای دومین مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان به بیان برنامه های خود پرداختند و پس از آن اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان اعضای دومین مجمع جوانان سازمانهای مردم نهاد استان سمنان را انتخاب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر