40 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا


40 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا

48 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دستکم 20 نفر کشته و 20 نفر زخمی شده اند.

40 کشته و زخمی در تیراندازی های آمریکا
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه؛ ۴۸ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دستکم ۲۰ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شده اند.
در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر دیترویت در ایالت میشیگان دو نفر کشته شدند. پلیس اعلام کرد جسد این دو نفر را در یک خانه پیدا کرده است. در حادثه‌ای دیگر در شهر پیتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا دو نفر کشته شدند. پلیس گفت: دو قربانی داخل خودرو به قتل رسیده اند. در یک درگیری خانوادگی در شهر کلولند در ایالت اوهایو دو نفر زخمی شدند. در حادثه مشابه دیگری در شهر کرست ویو در ایالت فلوریدا نیز دو نفر کشته شدند. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر فورت لادردیل در ایالت فلوریدا نیز دو نفر زخمی شدند.
۱۴ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۹۳ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۶ نفر کشته و ۴۳ نفر زخمی شده اند. ۲۶ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۴۱ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۶ نفر کشته و ۶۳ نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403