به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسعود سلطانی فر در سفر به مهاباد ۴ طرح ورزشی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال را به بهره برداری رساند.

این طرح‌های ورزشی شامل بهره‌برداری از ورزشگاه ۷۰۰۰ نفری آزادی مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر «گوگ‌تپه»، بهره‌برداری از یک باب سالن ورزشی چندمنظوره (قاضی منعم) و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده (برادران پیروت‌پور) است.

وزیر ورزش در اولین برنامه، سالن سقف بلند قاضی منعم در زمینی با زیربنای ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع و با بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه توسط بخش خصوصی را افتتاح کرد.

سالن این مجموعه دارای بیش از یک‌هزار مترمربع مساحت بوده و برای انواع رشته‌های رزمی و ورزش‌های انفرادی مناسب است.

سلطانی فر سپس ورزشگاه ۷۰۰۰ نفری چمن مصنوعی مهاباد با ۲۵ هزار مترمربع فضای ورزشی با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح این ورزشگاه گفت: تلاش دولت، افزایش سرانه ورزشی برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان است و امروز در مهاباد با افتتاح پروژه‌های مختلف در این مورد موفق بودیم.

وی افزود: انشالله با تلاش ورزش و جوانان استان شاهد احداث و بهسازی مجموعه‌های ورزشی دیگر باشیم تا جوانان و مردم از این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند و ما نیز آماده همکاری و کمک برای این شرایط هستیم.

وی اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد استادیوم سرپوشیده خلیفان نیز تلاش می کنیم تا دهه فجر افتتاح شود

وزیر ورزش در ادامه، سالن چمن مصنوعی برادران پیروت‌پور به عنوان فاز اول در زمینی به مساحت ۷۱۶۰مترمربع افتتاح و از فاز دوم مجموعه، سالن در دست احداث سرپوشیده توپ و تور و خانه والیبال در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و با هزینه کرد ۷.۵ میلیارد تومان و فاز سوم مجموعه به عنوان استخر سرزمین موج های آبی را بازدید کرد.

سلطانی فر در انتها ورزشگاه چمن مصنوعی گوگ تپه با هزینه کرد ۶۰میلیارد ریال به همراه ساختمان اداری را افتتاح کرد.