رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های مورد دغدغه مردم اطلاع رسانی شوند


رئیس قوه قضائیه، گفت: هر پرونده‌ای که به هر دلیلی به موضوع و دغدغه مردم تبدیل شود باید...

رئیس قوه قضائیه:
پرونده‌های مورد دغدغه مردم اطلاع رسانی شوند

رئیس قوه قضائیه، گفت: هر پرونده‌ای که به هر دلیلی به موضوع و دغدغه مردم تبدیل شود باید عادلانه ، منصفانه، سریع و دقیق مورد رسیدگی قرارگیرد و اطلاع رسانی شود، در این رابطه قوه قضاییه تحت تاثیر هیچ فضاسازی و جوسازی قرار نخواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصرپنجشنبه در اختتامیه همایش «فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح» در مرکز آموزش قوه قضائیه درقم، افزود: پرونده‌هایی که از اهمیت برخوردار است باید به صورت دقیق و با سرعت انجام شود چرا که زمان‌بر شدن برخی پرونده‌های مهم اثرگذاری احکام صادره را کاهش می‌دهد.

وی اظهار داشت :‌فضاسازی و جوسازی ها نباید هیچ تاثیری بر عملکرد قوه قضائیه داشته باشد و دراین زمینه باید احکام با صلابت صادر و اجرا شود.

وی تاکید کرد: اجرای عدالت اولویت دستگاه قضایی می‌باشد و ممکن است خواصی از این رویکرد قوه قضائیه راضی نباشند که این مهم نیست، بلکه آنچه مهم است رضایت مردم از اجرای عدالت و احساس آن در جامعه می‌باشد.

رئیسی گفت: تاکید دستگاه قضایی تبیین اقدامات انجام شده برای نخبگان و منصفانه جامعه است تا در جریان امور قرار گیرند.

وی افزود:‌ نحوه رسیدگی پرونده‌هایی که تبدیل به دغدغه عمومی شده‌است را باید اطلاع رسانی کرد چرا که این اقدام در افزایش رضایت‌مندی مردم موثر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی