سورپرایزهای تیم ملی گل کاشتند/ محبی و نوراللهی و گل تساوی لذتبخش


سورپرایزهای تیم ملی گل کاشتند/ محبی و نوراللهی و گل تساوی لذتبخش

دو بازیکن تازه وارد به اردوی تیم ملی نمایش درخشانی در صحنه منجر به گل تساوی ایران داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ایران در همان دقایق ابتدای با گلی که مهند علی دریافت کرده بود، از عراق عقب افتاده بود، این همکاری دیدنی محبی و نوراللهی بود که بازی را بار دیگر به تساوی کشاند.


ایران که رفته رفته فشار حملات خود روی دروازه عراق را افزایش داده بود، این محمد محبی بود که با سود بردن از تکنیک ویژه خود در کنار خط عرضی دو بازیکن عراقی را از پیش رو برداشت و کات بک خود را روی خط محوطه جریمه برای نوراللهی مهیا کرد. نوراللهی نیز با همان کف پا کشیدن‌های معروف خود، یار مزاحم عراقی را از پیش رو برداشت و با شوتی زمینی سمت مخالف دروازه حریف را نشانه گرفت و گل تساوی ایران را به نام خود کرد تا دو ستاره سورپرایز در ترکیب ایران، شرایط را برابر کنند.


محبی که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، خیلی زود توانسته ویلموتس را متقاعد به سود بردن از خود کند و بعد از درخشش برابر کامبوج، اینبار نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته و با همان تکنیک جالب توجه خود در خط میانی شرایط را به سود سفیدپوشان ایرانی کرده است. نوراللهی نیز که در جدال با کامبوج اولین گل ملی خود را به ثمر رسانده بود، بعد از اعتمادی که از ویلموتس دریافت کرده، اینبار با اعتمادبنفس بالا توانست ضربه تمام کننده خود را به گل برتری ایران تبدیل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر