مدیران طرح های واگذار شده به پیمانکاران را رها نکنند


مدیران طرح های واگذار شده به پیمانکاران را رها نکنند

خرم‎آباد - ایرنا - معاون سیاسی؛ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مدیران نباید طرح های واگذار شده به پیمانکاران را رها کرده و بایستی همچنان نقش نظارتی خود بر طرح ها را اجرا کنند.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری افزود: مدیران باید پاسخگوی مردم و قانون و پیمانکاران نیز باید جوابگوی مدیران باشند.

وی اظهار داشت: اگر در مطالعه طرح ها و طراحی ها دقت بیشتری صورت می گرفت سیل فروردین ماه امسال خسارات کمتری برجای می گذاشت بنابراین باید نسبت به انجام مشاوره ها و برنامه ریزی ها توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پدافندغیرعامل در طرح های عمرانی ادامه داد: در بازسازی های پساسیل باید نسبت به بررسی آسیب های ناشی از اجرای ناقص طرح ها اهتمام بورزیم تا این کم کاری ها دوباره منجر به تکرار حوادث نشود.

وی با تاکید بر اقدام موثر شهرداری ها برای ساماندهی آبهای سطحی بیان کرد: برخی رودخانه های استان از ۵۰ سال گذشته تاکنون لایروبی نشده اند که باید در مناطق پرخطر و آسیب پذیر نسبت به رسوب برداری رودها اقدام شود.

افزایش هزینه جاری فرمانداری ها؛ بازسازی راههای روستایی؛‌لایروبی رودخانه و دهانه پلها و تامین ماشین آلات راهسازی و راهداری از خواسته های فرمانداران در این جلسه بود.

سیل امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل