ماجرای قاچاق 6500 خودروی شاسی‌بلند در منطقه سلفچگان


ماجرای قاچاق 6500 خودروی شاسی‌بلند در منطقه سلفچگان

وزیر سابق اطلاعات قاچاق 6500 خودروی شاسی‌بلند در منطقه سلفچگان را نوعی نفوذ برشمرد و گفت: ایستادگی در برابر اقدامات دستگاه قوه قضائیه نوعی نفوذ است.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدر مصلحی در همایش بصیرتی با موضوع «مکمل جنگ اقتصادی دشمن، مفسدان اقتصادی و مدیران ناکارآمد» که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مربوط به دوران خاص نیست، انقلاب در مسیری که امام خمینی(ره) معماری کرده در حال پیشرفت و رشد است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست تمدن جدیدی در تمدن‌ها به وجود آورد و در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب که برداشتی از قرآن است ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب 40 سال افت‌وخیز انقلاب بیان شده است افزود: یکی از نکات مهم در حال حاضر کشور شبیخون فکری است، از نظر فرهنگی امروز قم با گذشته قم قابل‌مقایسه نبوده، باید از خود بپرسیم چه مقدار روی شبیخون فرهنگی کار شده است؟.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس با انتقاد از اینکه برخی از مسئولان کشور به منویات رهبر انقلاب توجه نمی‌کنند، عنوان کرد: اگر مسئولان به صحبت‌های رهبری توجه کنند از روی احساس است، اما در عمل این نکات اجرایی نمی‌شود، چراکه اگر اجرا می‌شد از نظر فرهنگی بسیار بالاتر بودیم.

وی با بیان اینکه از فتنه 88 دشمن سعی به نفوذ از دانشگاه به حوزه دارد، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی کشورهای خارجی به این نتیجه رسیده‌اند تنها راه نفوذ به کشور و فروپاشی انقلاب اسلامی از راه حوزه است‌.

مصلحی با اشاره به اینکه دشمن از تمدن اسلامی هراس دارد، گفت: بازآفرینی تمدن اسلامی مردم جهان را بیدار کرده و جهان بر ظلم و استکبار قیام می‌کند، دشمن از تمدن نوین اسلامی هراس دارد تا جایی که می‌تواند کمر به جلوگیری از پیشرفت تمدن اسلامی بسته است.

وی فروپاشی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جهان استکبار را نزدیک دانست و گفت: نمونه این فروپاشی، دستگیری نیما زم که دستگاه اطلاعاتی فرانسه وی را شبانه‌روز محافظت می‌کردند است که سپاه پاسداران این مزدور را دستگیر کرد و پای میز محاکمه نشاند.

وزیر سابق اطلاعات، آتش به اختیار را در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب مهم دانست و افزود: حرکت علمی شهید مطهری بر اساس نیاز بوده که تا این حد توانسته موردتوجه و اقبال قرار بگیرد.

وی یکی از اقدامات استکبار را جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و جهان برشمرد و گفت: متأسفانه پروژه نفوذ در بین مسئولین نظام جمهوری اسلامی وجود داشته و دارد، گاهی این نفوذ موجب ترور شخصیت‌های علمی و گاهی برای مسائل دیگر است.

مصلحی، نفوذ در بیت آقای منتظری را یکی از نمونه اقدامات نفوذ دشمنان برشمرد و افزود: دشمن در یکی از وزارتخانه‌های اصلی کشور نیز نفوذ کرد که این مورد در موضوع مذاکرات با جان کری اثر داشت، حتی به گواه تاریخ حاکمیت معاویه بر دنیای اسلام با نفوذ یهود ممکن شد.

وی قاچاق 6500 خودروی شاسی‌بلند در منطقه سلفچگان را نوعی نفوذ برشمرد و گفت: ایستادگی در برابر اقدامات دستگاه قوه قضائیه نوعی نفوذ است، تنها 20 درصد مشکلات کشور برای تحریم‌ها بوده اما 80 درصد مابقی برای بی‌مسئولیتی و جریان سازی و اشتباه محاسباتی مسئولان است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس با بیان دیگر نمونه‌های نفوذ دشمن افزود: ایجاد جنگ روانی مانند مسئله دختر آبی یکی از راه‌های نفوذ است، دشمن با این جنگ روانی می‌خواهد به نتایج مطلوب خود برسد، چراکه به جریان سازی و جنگ روانی از این راه‌ها دل‌بسته است.

وی با انتقاد از برخی از کسانی که به اقدامات قوه قضائیه اشکال می‌گیرند، عنوان کرد: برخی مسئولین در مجامع عمومی به دستگاه قضایی کشور می‌تازند و اقدامات این دستگاه را نادیده می‌گیرند، هدف این افراد ‌اشتباه محاسباتی در انتخابات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...