مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع در کرمانشاه برگزار می‌شود


مسابقات قرآن خانواده‌های وزارت دفاع در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های وزارت دفاع در منطقه غرب و جنوب غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام علی اصغر مومنی
اظهار کرد:م اختتامیه این مسابقات فردا(۲۴ آبان) و با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان،ایلام، لرستان و خوزستان در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار خواهد شد.


مومنی افزود: این مسابقات در رشته‌های
تحقیق ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم برگزار می‌شود و رشته اذان و قرائت(تحقیق) فقط ویژه فرزندان پسر می‌باشد.


وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۱۸۵ شرکت کننده شامل 42 پسر 42 دختر و 101 همسر برگزار می شود.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: این مسابقات در رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۶ سال برای دختران و پسران و بزرگسالان برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سطح 10 سازمان بزرگ وزارت دفاع، گفت: ‏ شرکت کنندگان در دو مرحله مقدماتی و نیمه نهایی شرکت کرده و به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.


وی با بیان اینکه در هر رشته از مسابقات سه شرکت کننده به عنوان نفرات برتر معرفی می شوند، گفت: از کلیه شرکت کنندگان در مرحله نهایی به عنوان خادم القران تقدیر شده و همگی لوح یادبود می گیرند.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات را نشر و گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در سطح وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ایجاد زمینه و انگیزه مناسب جهت افزایش فعالیت های قرآنی و تداوم و استمرار برنامه های آن در سطح وزارت دفاع
و ایجاد رقابت سالم و معنوی در میان مشتاقان قرآن کریم و تشویق افراد برتر عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات بتواند در قرآنی تر شدن فضای جامعه نقش اثرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری