مسابقات قرآن جامعه کار و تولید کردستان برگزار شد


مسابقات قرآن جامعه کار و تولید کردستان برگزار شد

سنندج - ایرنا - چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید همزمان با هفته وحدت در کردستان برگزار شد

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات به ایرنا گفت: چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران و خانواده آنان با هدف نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تولید برگزار شده است.

فرهاد پیشکاری افزود: در این مسابقات که بیش از ۶۰ نفر داوطلب در رشته های حفظ کل، حفظ جز، مفاهیم، قرائت، ترتیل و تحقیق شرکت کرده بودند که نفرات برتر در هر رشته برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات عرفان سلیمی تنها برگزیده رشته حفظ، حسن رضایی، سجاد عزیزی پو و فواد مولودی به عنوان برترین های بخش قرائت تحقیق شناخته شددند.

وی یاد آور شد: در بخش ترتیل نیز محمد قاسمی،کورش قلاح زاده و لطف الله عزیزی نیز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و در بخش خواهران نیز فرحناز غربی و فاطمه ترکاشوند برگزیده های بخش ترتیل خواهران بودند.

وی گفت : در بقیه رشته های این مسابقات برگزیده‌ای معرفی نشد.

مسابقات قرآنی کارگران هر ساله در دو گروه برادران و خواهران به صورت دو مرحله ای برگزار می شود و برگزیدگان مراحل استانی برای حضور در مرحله کشوری، به تهران معرفی می شوند.

استان کردستان در برخی دوره های پیشین در رشته های مختلف از جمله در رشته حفظ کل قرآن مجید رتبه نخست کشوری را به دست آورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!