استاندار البرز: محرومیت زدایی اولویت بودجه سالجاری است


استاندار البرز: محرومیت زدایی اولویت بودجه سالجاری است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت : توزیع بودجه 98 با اولویت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار صورت گرفته و با رشد بودجه عمرانی استان برای نخستین بار مواجه بودیم که انتظار می رود این پایه ریزی در بودجه سال 99 نیز لحاظ شود.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز افزود: براساس آخرین گزارش های سازمان برنامه و بودجه در بحث اعتبارات عمرانی، هزینه ای، توازن، تملک دارایی، نفت و ارزش افزوده تفاوت معناداری برای البرز داریم که انتظار می رود سال آینده نیز این امر مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۱۰ پرونده در حوزه های کشاورزی، سرمایه گذاری، تولید مورد بررسی و رای گیری قرار گرفت که برخی از این پرونده ها از سالیان گذشته انباشت شده بودند و امروز با دقت نظر بیشتری به آنها رسیدگی شد و بیشتر پرونده ها نیز با رای مثبت شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز مواجه بودند.
شهبازی گفت: عملیات اجرایی بسیاری از پروژه هایی که در این شورا مصوب شدند، به زودی آغاز و طی سال های آتی بهره برداری می شود.
وی افزود: دهکده سلامت یکی از مهمترین پرونده های این شورا بود که این پروژه سال های قبل کلنگ زنی شده ولی عملیات آنها متوقف بود که با تصمیم شورا این امکان مهم ملی دنبال می شود و امید است تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.
استاندار البرز اضافه کرد: تشکیل پنجره واحد در جهاد کشاورزی با تفویض اختیار لازم محقق شد تا روند امور تسریع شود بنابراین توجه به ضعف زیرساخت های استان البرز ضروری است.

در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز همچنین تغییر کاربری برخی از اراضی کشاورزی، طرح های پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول