منازل شهروندان فرون آباد پاکدشت در مقابل حوادث بیمه شدند


منازل شهروندان فرون آباد پاکدشت در مقابل حوادث بیمه شدند

در راستای حفظ منافع مادی و معنوی شهروندان فرون آباد پاکدشت، شهردار فرون آباد از بیمه منازل مسکونی این شهر خبر داد.

در راستای حفظ منافع مادی و معنوی شهروندان فرون آباد پاکدشت، شهردار فرون آباد از بیمه منازل مسکونی این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، کورش میرزایی در جمع خبرنگاران اذعان داشت: فرون آباد از شش هزار و ۵۶۳ واحد مسکونی برخوردار است که تمامی این واحدها در برابر سیل و آتش سوزی بیمه شدند.

وی افزود: شهرداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط شرکت بیمه دانا، منازل مسکونی شهر را بیمه کرده است و هزینه ای از شهروندان برای این کار دریافت نمی شود.

وی تصریح کرد: شهر فرون آباد با برخورداری از یک هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی، یکی از شهرهای صنعتی استان تهران است که با هماهنگی های به عمل آمده، این واحدها نیز می توانند به صورت متمرکز و گروهی و برخورداری از مشوق های لازم، خود را نسبت به آتش سوزی و سیل بیمه کنند.

میرزایی اظهار داشت: فرون آباد با توجه به قرار گرفتن در جنوب بزرگراه امام رضا(ع)، با خطر سیل و آبگرفتگی همراه است که این اقدام می‌تواند دغدغه شهروندان در مقابله با این حادثه طبیعی را کاهش دهد.

شهردار فرون آباد گفت: این شهر از یک هزار و ۵۰۰ هکتار محدوده و حریم و ۱۶۱ هکتار محدوده قانونی برخوردار است که از این نظر، یکی از شهرهای وسیع استان تهران محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: نزدیکی به تهران، مجاورت با کمربندی جنوبی و صنعتی بودن اراضی این شهر از مزیت های فرون آباد است که با آغاز عملیات احداث ۲ هزار واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این شهر، شاهد رشد و توسعه روز افزون آن خواهیم بود.

قابل ذکر است، فرون آباد با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۵ کیلومتری تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022