رییس دادگستری همدان: دانشجویان مروج امید در جامعه باشند


رییس دادگستری همدان: دانشجویان مروج امید در جامعه باشند

همدان- ایرنا- رییس کل دادگستری همدان گفت: جریان مطالبه‌گر دانشجویی، صاحبان قلم و رسانه‌های جمعی علاوه بر طرح مشکلات، نواقص و تخلف‌ها به بیان خوبی‌ها، راستی‌ها و ایثارگری‌ها نیز بپردازند.

محمدرضا عدالتخواه روز پنجشنبه در قرارگاه دانشجویی شهید حسین همدانی با تقدیر از روحیه شجاعت در آزادی بیان و طرح انتقادات در راستای مبارزه با کژیها و جرائم از سوی دانشجویان از آنها خواست با ترویج معارف موجب افزایش امید و احساس اعتماد عمومی در جامعه شوند.

وی از دانشجویان بسیجی و ولایت مدار دعوت کرد تا در کشف مفاسد و سوء جریانات احتمالی در بخش های مختلف اداری و اجتماعی با اطلاع رسانی به موقع مجموعه قضایی را یاری کنند.

رئیس کل دادگستری همدان با ضروری دانستن پرهیز از هرگونه نگاه و اقدام مبتنی بر احساسات، به دور از تعقل و تدبیر اظهار داشت: برای اجتناب از تسلط هوای نفس بر اندیشه، تصمیم افراد و پرهیز از هرگونه اشتباه باید مسائل را از وجوه مختلف مشاهده و مورد بررسی قرار داد.

عدالتخواه تأکید کرد: احساسات بدون تعقل و تعصب، حس عدالت جویی را به انحراف می کشاند و با رعایت تقوی و بصیرت راه بر هرگونه حرف و شایعه باطل بسته می شود.

وی اطلاع رسانی مناسب و به دنبال آن مطالبه گری را موجب شفاف سازی فضای حاکم بر ادارات و سازمان ها دانست و گفت: باید در سطح جامعه و نهادهای انقلابی و اجرایی با شناسایی نیروهای انقلابی و کادرسازی میدان عمل را برای نیروهای پرانگیزه، بانشاط و شجاع و جوان فراهم کرد تا روند پیشرفت در حوزه های مختلف شتاب بگیرد.

عدالتخواه اضافه کرد: اساس کار مجموعه های قضائی بر مبارزه در برخورد با قانون دانان متخلف است و مفاسد سیاسی، اداری و اقتصادی تحت هر عنوان و از سوی هر مرجعی، محکوم است.

قرارگاه دانشجویی شهید همدانی متشکل از اقشار مختلف دانشجویان مطالبه گر دانشگاه های همدان است که در راستای شفاف سازی سیاست های قضایی استان، رییس کل دادگستری پس از شنیدن انتقادها و سؤال های عنوان شده از سوی این جریان مطالبه گر به موارد طرح شده پاسخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید