نمایشگاه کیش اینوکس با حضور 300 شرکت داخلی و خارجی برپا می شود


نمایشگاه کیش اینوکس با حضور 300 شرکت داخلی و خارجی برپا می شود

کیش - ایرنا- یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با عنوان تجاری کیش اینوکس ایران، 27 تا 30 آبان بامشارکت 300 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، آخرین نشست هماهنگی این رویداد اقتصادی و مالی با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مجریان این نمایشگاه در سالن اجتماعات این سازمان با موضوع برگزاری باشکوه و میزبانی شایسته از این رویداد مهم اقتصادی کشور برگزار شد.

در این نشست، از حضور هیات های اقتصادی و دیپلماتیک بیش از ۱۵ کشور جهان، ۴۰ مشارکت کننده بین المللی از ۲۵ کشور و ۲۶۰ مشارکت کننده داخلی در این رویداد خبر داده شد.

، برگزاری بیش از ۳۰۰ ملاقات تجاری بین مشارکت کنندگان، حضور بیش از ۲۰ سخنران کلیدی و بلند پایه از کشورهای مختلف در پنل ها و نشست های تخصصی و اجرایی شدن اپلیکیشن کیش اینوکس از دیگر برنامه های این نمایشگاه اعلام شد.

مشارکت کنندگان اصلی نمایشگاه، نهادهای حاکمیتی و مهم همانند سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امورخارجه، سازمان بورس و اوراق بهادار بانک ها و بیمه ها هستند و مشارکت پررنگ بخش خصوصی نیز از جمله اهداف این رویداد است

گفتنی است گروه مالی ملت، ایمیدرو، تامین سرمایه امید، تامین سرمایه بانک مسکن، هلدینگ خلیج فارس، بانک شهر، بانک رفاه کارگران، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، شرکت سنگ آهن گوهر زمین، شرکت ملی مس ایران، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد مبارکه، بیمه مرکزی، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان و شهرداری های شهرهای مختلف کشور از جمله مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه Kish Invex ۲۰۱۹ می باشند.

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تسهیلات وِیژه و بی سابقه ای به موسسه های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه اینوکس کیش ۲۰۱۹ ارائه می دهد.

در قالب این تسهیلات، ۹۰ درصد از هزینه های حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی "کیش اینوکس"،توسط صندوق نوآوری و شکوفایی تامین و پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات شامل پرداخت اجاره فضا و طراحی و ساخت غرفه تا سقف ده میلیون تومان است، همچنین شرکت های دانش بنیان متقاضی شرکت در پاویون تنها ده درصد هزینه معادل یک میلیون تومان را پرداخت خواهند کرد.

علاوه براین، قراردادهای تجاری در زمینه محصولات دانش‌بنیان که درحاشیه این نمایشگاه منعقد شود نیز مشمول این تسهیلات خواهد بود.

رویداد بزرگ بازار پول و سرمایه با عنوان "اینوکیس کیش ۲۰۱۹" با هدف رونق تولید، معرفی فرصت‎های سرمایه گذاری درکشور و افزایش شناخت نسبت به قابلیت‎ها و ظرفیت‎های عظیم بازار پول و سرمایه و هم افزایی دست اندرکاران اقتصادی درتقویت توان اقتصادی کشور برپا می شود.

در قالب این رویداد اقتصادی("اینوکس کیش ۲۰۱۹")؛ یازدهمین نمایشگاه بین ‎المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور به همراه ۲۵ همایش و نشست تخصصی در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش و مجموعه بین المللی همایش‎های کیش به مدت ۴ روز برگزار می‎ شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403