ناهید تاج الدین در گفت وگو با خبرنگار برنا در اصفهان با اشاره به بارگذاری های جدید بر زاینده رود اظهار کرد: متاسفانه وزارت نیرو با هزینه کرد بیش از 2 هزار میلیارد ریال تا کنون در حال اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن به طول ۱۱۶ کیلومتر است و می خواهد 70 میلیون متر مکعب بر زاینده رود بارگذاری جدید داشته باشد.

تاج الدین افزود: هم اکنون حوضه آبریز زاینده رود با کسری بیش از 500 میلیون متر مکعبی مواجه است با این وجود وزارت نیرو درصدد انتقال آب کشاورزی ، صنعتی به بن بروجن و سفید دشت است.

وی ادامه داد: بارگذاری جدید بر روی زاینده رود اشتباه است و تا زمانی که تکلیف سد تونل سوم کوهرنگ و بهشت آباد مشخص نشود و آورده آبی جدیدی نداشته باشیم، انجام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نمی شود که وزارت نیرو خودش می برد و خودش هم می دوزد، زمان بهره‌برداری از طرح انتقال آب بن به بروجن پایان سال ۱۳۹۹ اعلام شده و هزینه‌های اجرای آن به ۴ هزار میلیارد ریال می‌رسد ، ضمن آنکه تا کنون 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تاج الدین خاطرنشان کرد: تا امروز هیچ یک از قول‌های رئیس جمهور و وزیر نیرو از جمله تشکیل ستاد احیای زاینده رود انجام نشده هیچ ، تازه شاهد بارگذاری های جدید بر زاینده رود هم هستیم ، لذا برای ما چاره ای جز استفاده از حداکثر اختیارات قانونی نمی ماند.