ترفندهای سفر ارزان به کانادا


اگر فکر کردن به هزینه‌های بالا شما را از سفر به کانادا منصرف کرده است، با اطمینان می‌گوییم که سفر به کانادا ارزان‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. فقط کافی ست چند ترفند ساده را به خاطر سپرده و راهی سرزمین اسکیموها شوید. هر چیزی را که تا به حال درباره هزینه‌های بالای تور […] نوشته ترفندهای سفر ارزان به کانادا اولین بار در جامع ترین پایگاه معرفی...

اگر فکر کردن به هزینه‌های بالا شما را از سفر به کانادا منصرف کرده است، با اطمینان می‌گوییم که سفر به کانادا ارزان‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. فقط کافی ست چند ترفند ساده را به خاطر سپرده و راهی سرزمین اسکیموها شوید.

ترفندهای سفر ارزان به کانادا

هر چیزی را که تا به حال درباره هزینه‌های بالای تور کانادا شنیده‌اید فراموش کنید. در این مطلب آژانس ستاره ونک می‌خواهد با ارائه چند ترفند ساده ثابت کند که سفر به این کشور چندان هم دور از دسترس نیست. چرا که مشاوران این آژانس با داشتن تجربه کاری چندین ساله مسیر دریافت ویزای کانادا را هموارتر کرده و تیم تور ستاره ونک با یک برنامه‌ریزی دقیق سفری ارزان‌تر از همیشه را به سرزمین رنگارنگ کانادا برای شما رقم خواهد زد.

مناسب‌ترین ایرلاین را انتخاب کنید
سفر ارزان به کانادا را باید از ابتدای راه آغاز کرد. پس مانند حرفه‌ای‌ها عمل کرده و مناسب‌ترین بلیط هواپیما را انتخاب کنید؛ اما چگونه؟ بهتر است اول کمی با انواع بلیط هواپیما آشنا شویم. بلیط‌های هواپیما انواع مختلف دارند و به چارتر، سیستم، یک توقفه، دو و چند توقفه تقسیم‌بندی می‌شوند. از آنجایی بلیط کانادا نوع چارتری ندارد پس بهترین انتخاب، خرید بلیط سیستمی یک توقفه می‌باشد. بدین ترتیب به قول معروف با یک تیر چند نشان می‌زنید. هم نرخ بلیط ارزان‌تر تمام شده و هم تنها با یک توقف، پروازی بی‌دغدغه خواهید داشت.
پیشنهاد تیم تور ستاره ونک ایرلاین لوفت هانزا است. با خرید بلیط لوفت هانزا می‌توانید از امکانات و خدمات عالی آن استفاده کرده و با یک توقف چند ساعته در شهر فرانکفورت، در فرودگاه کانادا فرود بیایید.

ترفندهای سفر ارزان به کانادا

به جای رزرو هتل، هاستل یا خانه اجاره کنید
قدم بعدی انتخاب مکان مناسب برای اقامت است. رزرو هتل اولین گزینه‌ای ست که اکثر مسافران به آن فکر می‌کنند؛ اما شما می‌توانید به جای اقامت در هتل‌های گران قیمت با صرف هزینه کمتر هاستل و حتی خانه اجاره کنید. اگر تا به حال چیزی راجع به هاستل نشنیده‌اید در ادامه با ما همراه باشید…
هاستل‌ها اقامتگاه‌هایی ۲ تا ۸ تخته هستند که تمامی امکانات رفاهی مانند سرویس خواب، سرویس بهداشتی و حتی آشپزخانه را دارا می‌باشند. البته هاستل‌ها بیشتر برای افرادی مناسب‌اند که به تنهایی سفر می‌کنند؛ اما برخی از این اقامتگاه‌ها با دریافت هزینه بیشتر اتاق‌های خصوصی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. آشپزخانه هاستل در فضایی جداگانه قرار گرفته و با داشتن وسایلی مانند اجاق گاز، فر، تستر و ظروف مختلف امکان آشپزی را فراهم می‌کند. بدین ترتیب با آشپزی خانگی می‌توانید در هزینه‌های غذا هم صرفه‌جویی کنید.
اما اگر محیط هاستل را دوست ندارید، گزینه بعد اجاره کردن خانه است. این کار در تمامی شهرهای کانادا امکان‌پذیر است و هزینه‌ای کمتر از هتل دارد. با این کار فضایی کاملاً خصوصی در اختیار داشته و می‌توانید با مردم محلی کانادا و سبک زندگی‌شان از نزدیک آشنا شوید.
از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف به راحتی می‌توانید در هر کدام از شهرهای کانادا مناسب‌ترین هاستل یا خانه اجاره را کنید.

ترفندهای سفر ارزان به کانادا

از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید
برای کاهش هزینه‌های سفر به کانادا عادت استفاده از تاکسی را از سرتان بیرون کنید. سیستم حمل و نقل عمومی در کانادا بسیار قوی و پیشرفته بوده و شما را از تاکسی بی‌نیاز می‌کند. مترو، اتوبوس، قطار و دوچرخه پررنگ‌ترین نقش را در جابجایی افراد ایفا می‌کنند.

مترو
شبکه گسترده مترو در تمامی شهرهای کانادا آن را به پرکاربردترین وسیله جابجایی تبدیل کرده است. در هرکدام از شهرهای کانادا که اقامت داشته باشید می‌توانید با استفاده از مترو با کمترین هزینه خود را به محل مورد نظرتان برسانید.
برای استفاده از مترو می‌توانید با توجه به مسیرتان بلیط یک روزه نامحدود، بلیط شبانه، بلیط یک روزه یا ماهانه را از گیشه‌های مترو خریداری کنید.

اتوبوس
اتوبوس از دیگر وسایل حمل و نقل ارزان در کانادا است. به همین دلیل استفاده از این وسیله نقلیه در کانادا بسیار مرسوم می‌باشد. اتوبوس‌ها نیز مانند مترو در تمام شهرهای کانادا به صورت منظم سرویس‌دهی دارند. این وسایل نقلیه در کنار ارزان بودن بسیار راحت بوده و به سیستم تهویه هوا مجهز هستند.

استفاده از قطار در مسیرهای بین شهری
از آنجا که کانادا دارای بزرگ‌ترین مسیر ریلی در امریکای شمالی است؛ بنابراین می‌توانید برای مسیرهای بین شهری از قطار استفاده کنید. در اینصورت هم مبلغ کمتری را نسبت به هواپیما پرداخت می‌کنید و هم می‌توانید در مسیر از مناظر لذت ببرید.

ترفندهای سفر ارزان به کانادا

تفریحات رایگان
پیک نیک در پارک‌های سرسبز، قدم زدن در سواحل تورنتو، دوچرخه‌سواری و گشت‌وگذار در بازارهای عمومی از تفریحاتی هستند که در عین مهیج بودن کاملاً رایگان می‌باشند. علاوه بر تمام این‌ها روحیه شاد ساکنین کانادا باعث شده در تمامی ماه‌های سال شاهد برگزاری فستیوال‌های متنوع در این کشور باشیم. بیشتر این جشن‌ها عمومی بوده و ورود به آن‎ها کاملاً رایگان است. می‌توانید با شرکت در فستیوال‌های موسیقی، غذا، استندآپ کمدی و ده‌ها فستیوال دیگر با سایر گردشگران ارتباط برقرار کرده و حسابی خوش بگذرانید.

ترفندهای سفر ارزان به کانادا

جهت دریافت ویزای کانادا و رزرو تور کانادا می‌توانید با شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس آژانس ستاره ونک واقع در میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳ مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو