معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020


معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020

خودروهای سواری کوچک سهم بیش از 50 درصدی در بازار خودروی مکزیک دارند بنابراین جای تعجب زیادی ندارد که مزدا این کشور را برای معرفی محصول فیس لیفت شده خود انتخاب کرده است. دیگر دلیل واضح برای معرفی مزدا 2 سدان فیس لیفت در این کشور وجود خط تولیدش در مکزیک می‌باشد. همان‌گونه که انتظار... The post معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020 appeared first...

خودروهای سواری کوچک سهم بیش از 50 درصدی در بازار خودروی مکزیک دارند بنابراین جای تعجب زیادی ندارد که مزدا این کشور را برای معرفی محصول فیس لیفت شده خود انتخاب کرده است. دیگر دلیل واضح برای معرفی مزدا 2 سدان فیس لیفت در این کشور وجود خط تولیدش در مکزیک می‌باشد.

معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020

معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020
همان‌گونه که انتظار می‌رفت این خودروی چهار درب به‌روزرسانی‌های مشابه نسخه هاچبک 5 درب را دریافت کرده است. واضح‌ترین تغییر طراحی مزدا 2 سدان فیس لیفت در بخش جلو رخ داده جایی که شاهد جلوپنجره جدید با الگوی سه‌بعدی، چراغ‌های جدید و سپر متفاوت با نوارهای کروکی هستیم.

معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020

معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020
چراغ‌های عقب خودرو تغییری نداشته‌اند اما رفلکتورها در جای جدیدی نصب شده و نواری دکوراتیو بینشان خودنمایی می‌کند. این سدان ارزان‌قیمت همچنین از اسپویلر لبه‌ای و رینگ‌های 15 و 16 اینچی جدید سود می‌برد. تغییرات کابین نیز شامل صندلی‌های جلوی جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی مزدا کانکت است که به‌صورت استاندارد از اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار است.


این خودروی تازه‌نفس همچنین در مکزیک قوی‌تر شده زیرا از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری اسکای اکتیو جی با قدرت 109 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه همچنان با گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک همکاری می‌کند. موضوع جالب اینکه مزدا 2 سدان 2020 همچنان از سیستم کنترل گشتاور قدیمی استفاده کرده و فاقد سیستم کنترل گشتاور پلاس بکار رفته در مدل هاچبک می‌باشد.

معرفی رسمی مزدا 2 سدان فیس‌لیفت 2020


قیمت این خودرو از 13415 دلار آغاز می‌شود. انتظار می‌رود مزدا 2 سدان فیس لیفت در بازارهایی همچون ژاپن و اروپا هم عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا همین به‌روزرسانی‌ها برای مدل آمریکایی مزدا 2 یعنی تویوتا یاریس ریبج شده هم در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس