حضور استارتاپ‌ها در حوزه اجتماعی مثبت است


حضور استارتاپ‌ها در حوزه اجتماعی مثبت است

ساری - ایرنا - رئیس مرکز توسعه فناوری­های راهبردی معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری حضور استارتاپ‌ها در حوزه اجتماعی را قدمی مثبت توصیف کرد و گفت: دولت از ورود استارتاپ‌ها در حوزه آسیب اجتماعی و ایجاد کسب کار حمایت می‌کند.

اسماعیل قادری فر روز پنجشنبه در نخستین رویداد استارتاپ اجتماعی کشور به میزبانی مازندران گفت: بهره برداری از آسیب های اجتماعی در مسیر درست و ایجاد کسب و کار در این زمینه و همچنین کنترل و مدیریت آن قدم مثبتی است که در کشور در حال اتفاق است.

وی ادامه داد: ظرفیت های استارتاپی برای حوزهای اجتماعی و کارآفرینی بسیار بالا است و نیازمند ارائه ایده‌های جدید هم برای کاهش آسیب اجتماعی و هم ایجاد اشتغال است.

رئیس مرکز توسعه فناوری­های راهبردی اظهار داشت: دانشگاه ها بهترین محیط برای خروج ایده های استارتاپی در حوزه اجتماعی است و این ظرفیت در همه دانشگاه ها وجود دارد که نیاز به هدایت و تشویق دارد.

قادری فر با اشاره به اینکه اقتصاد امروز به سمت کسب و کارهای استارتاپی در حال حرکت است، افزود: با توجه به گسترش و تهدید روزافزون آسیب های اجتماعی ورود استارتاپ ها به مسائل اجتماعی بسیار اهمیت دارد.

وی به حمایت همه جانبه دولت از ایده های جدید در حوزه آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اما ایده ها باید پخته و با نیاز اقتصادی و اجتماعی مردم سازگار باشد تا بتواند به عنوان یک محصول معرفی شود.

امروز نخستین رویداد استارتاپی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی کشور با حضور بیش از ۳۹ تیم در مرکز استان مازندران آغاز به کار کرد که از این تعداد سه اثر پس از داوری در چند بخش به عنوان ایده برتر به پارک علم و فناوری و یا نهاد های مرتبط برای حمایت معرفی می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل