‌راه‌اندازی بیش از 30 هزار خانه ورزش روستایی در سطح کشور


‌راه‌اندازی بیش از 30 هزار خانه ورزش روستایی در سطح کشور

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از راه‌اندازی بیش از 30 هزار خانه ورزش روستایی در سطح کشور خبر داد.

سیدعبدالحمید احمدی در افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایران در گرمسار از تلاش دولت برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها خبر داد و اظهار کرد: در همین راستا بیش از 30 هزار خانه ورزش روستایی در جای جای کشورمان طی چند سال اخیر احداث و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش در روستاها و مناطق عشایری امسال با جدیت بیشتری ادامه داشته افزود: وزارت ورزش ایجاد این بسترها و زیرساخت‌ها را حق ورزشی همه روستاییان و عشایر دانسته و می‌کوشد با توسعه ورزش در روستاها و مناطق عشایری به افزایش نشاط در بین جامعه کمک کند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مزایای ایجاد این خانه‌های ورزش روستایی گفت: وزارت ورزش می‌کوشد ضمن توسعه ورزش در این مناطق زمینه شکوفایی و کشف استعدادهای ورزشی در روستاها و مناطق عشایری را فراهم کند.

وی با تقدیر از برگزاری جشنواره اقوام در گرمسار خاطرنشان کرد: جشنواره اقوام ایران نمادی از وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران است.

احمدی با بیان اینکه ورزش یکی از بسترهای وحدت در ایران است اضافه کرد: باید با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست به افزایش همبستگی و یکپارچگی در ایران کمک کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس