توصیه کاپیتان پیشین تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران: بازیکنان به شایعه‌ها توجه نکنند


 توصیه کاپیتان پیشین تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران: بازیکنان به شایعه‌ها توجه نکنند

رکنا: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال عراق توصیه مهمی به بازیکنان این تیم پیش از رویارویی با ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 کرد.

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از خبرگزاری بغداد الیوم، عدنان درجال گفت: در روزهای اخیر نداهای مختلفی در رسانه‌ها و حتی از فدراسیون فوتبال عراق خطاب به بازیکنان تیم ملی به گوش رسید که خواهان انصراف از بازی برابر ایران شدند. من در آستانه این بازی از برادران و فرزندانم در تیم ملی فوتبال عراق می‌خواهم از این شایعه‌ها دوری کنند و تمرکز آنها از نظر روانی و تاکتیکی فقط معطوف بازی امروز باشد. امیدوارم تلاش‌های ما به عنوان رهبران فوتبال، رسانه‌ها و هواداران باعث ایجاد انگیزه مثبت در تیم ملی فوتبال عراق برای مواجهه با حریف قدرتمندی همانند ایران شود.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال عراق همچنین خطاب به هواداران عراقی اظهار داشت: هواداران نقش مهمی دارند و باید تصویر روشنی از تمدن کشورمان در بازی برابر ایران به نمایش بگذارند. هواداران باید از شعارهای سیاسی دوری گزینند و مورد سوء‌استفاده برخی‌ها در بازی برابر ایران قرار نگیرند.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 از گروه C آسیا در اردن به مصاف هم می‌روند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...