قیمت روز محصولات «ایران‌خودرو» (98/08/22)


قیمت روز محصولات «ایران‌خودرو» (98/08/22)

محصولات ایران خودرو امروز اغلب با افزایش نرخ به استقبال بازار آمده‌اند، هرچند نرخ بعضی محصولات امروز کاهش یافتند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ سمند LX در بازار امروز با ۷۰۰ هزار تومان افزایش با نرخ ۸۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و سمند EF ۷ هم ۳۰۰ هزار تومان افزایش نرخ داشت و روی نرخ ۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ایستاده است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز روند کاهش نرخ در پیش گرفته و حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است. نرخ روز پژو ۴۰۵ GLX درحال‌حاضر حدود ۷۶ میلیون و ۸۵۰۰، ۰ هزار تومان است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز در بازار تغییری نداشت و ۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرخ خورد. پژو ۴۰۵ SLX، اما امروز با کاهش نرخ ۲۰۰ هزار تومانی روبه‌رو شده و تا ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین آمده است.

پژو پارس امروز با ۸۰۰ هزار تومان افزایش نرخ به مرز ۱۰۰ میلیون رسید. رانا هم روی نرخ ۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان متوقف شده که ۲۰۰ هزار تومان کاهش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز با همان نرخ روز گذشته در بازار خرید و فروش می‌شود. نرخ روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ درحال‌حاضر ۸۶ میلیون تومان است و تفاوتی نسبت به دیروز ندارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم امروز تغییری نداشت و ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت روز محصولات «ایران‌خودرو» (98/08/22)

منبع: فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟