بیانیه امید بخش گام دوم انقلاب در مدارس تبیین شود


بیانیه امید بخش گام دوم انقلاب در مدارس تبیین شود

کرج - ایرنا - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشورگفت: قش آفرینی نسل امروز در تحقق اهداف این بیانیه ضروری است که این مهم در مدارس نیاز به تبیین دارد.

حسین تاریخی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا درکرج اظهارداشت: بی شک دانش آموزان آینده ساز فردای کشورند و این کشور نیازمند ساختن نسلی کارآمد برای آینده است.
وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب امیدبخش عصری نو و آینده ای درخشان با بهره مندی از توانایی جوانان درپیمودن قله های پیشرفت و اقتدار علمی و نیز مدیریت جهادی این قشر به منظور توسعه هرچه بیشتر ایران اسلامی است.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به تبیین و تشریح فعالیت ها و کارهایی که آحاد جامعه به ویژه جوانان با امید به آینده، اقدام و عمل جهادی در ادامه مسیر انقلاب برای ارتقای اعتلای نظام جمهوری اسلامی پرداختند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر امید واقع‌ بینانه به آینده و نقش بی همتای جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ها، خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران مقتدر، الزام های این جهاد بزرگ را بیان کردند.
تاریخی یادآورشد: بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر این دارد که جوانان با تقویت مسئولیت پذیری در وجودشان و آمادگی بیشتر، عهده دار مدیریت در سطوح کلان، میانی و پایینی کشور شوند به گونه ای که این قشر به طور کامل عَلم انقلاب را به دست گیرند.
وی با اشاره به اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خیمه انقلاب اسلامی در مدارس و محیط دانش آموزی کشور است ، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبه رهبر معظم انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت است که باید برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نشود.
مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی بیان داشت: اکنون ۱۲ هزار و ۲۸۲ انجمن اسلامی دانش آموزی شامل چهار هزار و ۹۶۲ انجمن در دوره متوسطه اول و هفت هزار و ۳۲۱ انجمن در متوسطه دوم مدارس کشورفعالیت دارند که طلایه دار بیانیه گام دوم انقلابند.
تاریخی عنوان کرد: برنامه‌های شاخص حوزه پرورشی و فرهنگی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس نیاز به همدلی دانش‌آموزان و فرهنگیان دارد.
وی گفت: دانش‌آموزان، بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور تربیتی چراغ راه خود ببینید و با هدایت معلمان و مربیان در راستای تحقق اهداف آن گام بردارند.
تاریخی ادامه داد: بخش اعظمی از جوانانی که مقام معظم‌ رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تأکید دارند همین دانش آموزانی هستند که در آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور تاکید کرد: بایددر تمام برنامه ها این بیانیه برای دانش آموزان خوانده شود زیرا مسیر راه را برای ما روشن کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین عکس از عامل تهدید کنسولگری ایران در پاریس