وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدای مهاباد ادای احترام کرد


وزیر ورزش و جوانان به مقام شامخ شهدای مهاباد ادای احترام کرد

مهاباد- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان امروز /پنج‌شنبه/ در بدو ورود به مهاباد با حضور در محل یادمان شهید سرلشکر خلبان «خالد حیدری» به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

در این آیین که نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و روحانیان و معتمدان این شهرستان نیز حضور داشتند، با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهید والامقام و دیگر شهدای این شهرستان ادای احترام شد.

مسعود سلطانی‌فر، در سفر یک‌روزه خود به مهاباد تا ساعتی دیگر چهار طرح ورزشی در مهاباد شامل طرح بازسازی ورزشگاه آزادی، ورزشگاه پنج هزار نفری شهر «گوگ‌تپه»، یک سالن ورزشی چند منظوره و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده را افتتاح خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان همزمان با سفر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی به این شهرستان سفر کرده است؛ در این سفر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه با بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح بیمارستان میلاد ارومیه، فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب، بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه در نقده و شرکت در جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه از برنامه‌های دیگر «جهانگیری» در این استان به شمار می‌رود.

خلبان سرافراز شهید خالد حیدری،۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ در نخستین ساعات آغاز جنگ تحمیلی در هنگام بازگشت از یک ماموریت برون مرزی در خاک عراق و در استان العماره دچار سانحه هوایی شد و به شهادت رسید.

شهرستان مهاباد با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا