طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه


طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده است اگر روزهای گذشته فعالیتهائی کرده اید در امروز و آینده ی نزدیک پاداش زحمات خود را یکی پس از دیگری خواهید گرفت. سیاره ونوس نیز در قسمت اعظم هفته مهمان شما خواهد بود و شرایطی ایجاد خواهد کرد که طی آن به موفقیتهای چشمگیر نایل گردید. امروز صبر شما تمام شده است مشکلی که به وجود آمده به نظر خیلی راحت هم حل می‌شود، اما این راه حل هنوز به فکرتان نرسیده است. اما امروز این کار برایتان سخت‌تر هم شده است، چون که شما فکر می‌کنید دیگران شما را همان گونه که واقعاً هستید نمی‌خواهند و به خاطر همین نمی‌توانید با خودتان صادق باشید. حتی اگر نا‌امید هم شده باشید، لزومی ندارد بیخودی ریسک کنید، چراکه زمان کافی ندارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید. تفریح را فراموش نکنید. امروز شاید از دست افراد در محل کارتان عصبانی شوید، زیرا آنها به اندازه کافی کمک نمی کنند. بعضی افراد هم نسبت به کارشان اشتیاق نشان می دهند. در مورد گروه اول صبور باشید و از گروه دوم انگیزه بگیرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد. با سرعت همیشگی خود پیش بروید و زیاد در هیچ کاری به خودتان فشار نیاورید. ترس ها را کنار بگذارید و بیشتر گوش شنوا داشته باشید تا فرصت های زیادی برایتان فراهم شود. به خودتان ایمان داشته باشید و تسلیم حرف های جمع نشوید. امروز هر کاری می کنید، نمی توانید همه انرژی خود را روی کار بگذارید. نمی توانید پروژه ای را تمام کنید. شاید بخاطر احساس کم انرژی بودن یا آماده نبودن باشد. امروز عشق می تواند عالی، هیجان انگیز و شاید دردناک باشد. در مورد کارهایی که انجام می دهید مراقب باشید. هیج کس کامل نیست و دیر یا زود، همه چیز آشکار می شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماهطالع بینی امروز شما می گوید اگر شما امروز بخواهید سازش داشته باشید، این سازش یا خیلی کم و یا خیلی زیاد به نظر می‌رسد. مهم نیست که شما چقدر سخت کار می‌کنید، هرکاری کنید نمی‌توانید این مشکل را حل کنید. یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکل این است که شما در مورد خود آن گونه که واقعاً هستید صحبت نمی‌کنید و همه چیز را نمی‌گویید. اگر شما همه چیز را برای دیگران آشکار کنید، زندگی‌تان به توازن منطقی‌تری خواهد رسید.امروز شما نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، چرا که خیلی دوست دارید راههای مختلفی را امتحان کنید. شما تلاش می‌کنید خودتان را خیلی خوب مطرح کنید، اما آمیزه‌ای از موقعیت‌ها که ذهن شما را به سمت کار قبلی‌تان منحرف می‌کنند مانع از این کار شما می‌شوند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید. شاید امروز زیاد شور و شوق نداشته باشید و در عین حال تعجب کنید که جو حاضر چه تأثیری بر روی رابطه شما گذاشته است. البته چیزهای خوبی برایتان اتفاق می افتد و روزتان را بهتر می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما نباید حلقه سست زنجیر باشید. انرژی امروز شما را زود از خواب بیدار می کند و به حرکت وامی دارد. پس یا باید هدایت کنید یا دنباله روی دیگران باشید یا از سر راه کنار بروید. بهانه ای برای عقب نشینی نیست. وقتی شتر شانس دم در شما می خوابد، باید آماده باز کردن در باشید. احساسات شما امروز برایتان مسیرهای جدیدی را آشکار می کنند. امروز بطوری غیرعادی احساس الفت و شفقت نسبت به نیازهای کودکان می کنید، به همین دلیل سریعاً برای کمک به کودکان یا افراد کوچکتر از خودتان واکنش می دهید. در مورد موقعیت های رمانتیک مراقب باشید تا مسائل پیچیده تر از آن چیزی که به نظر می رسد، نشوند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید اگر شما امروز می‌خواهید به کارهایی که باید انجام دهید تا موفقیت آینده شما تضمین شود فکر ‌کنید، پس الان وقتش است که که در زمان حال زندگی کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس حواستان نباید پرت شود. به صحبت‌های دیگران زیاد گوش ندهید، برای اینکه آنها از شما انتظارات غیر منطقی دارند. عمل کردن بر طبق استانداردهای خودتان مهم‌تر از تأمین کردن رضایت دیگران می‌باشد. امروز از مغزتان استفاده کنید. امروز بر سر کاری که انجام می دهید فوق العاده احساساتی می شوید. نگذارید احساساتتان بر شما چیره شوند. به تفکر منطقی روی بیاورید و از ایده های عقلانی برای یافتن جواب استفاده کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید امروز احساسات ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلقی نکنید، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید. امروز سرعت شما زیاد می شود، پس باید به جلو پیش بروید. شاید اگر تلاش هایتان را نشان ندهید، فکر کنند که شما تنبل و کند هستید. اگر منابعی که برای حرکت سریعتر نیاز دارید نداشتید، باید به مافوقتان اطلاع دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز زیاد همه چیز را جدی نگیرید و خشونت نداشته باشید. سبکتر قدم بردارید و فکر نکنید که همیشه باید کنترل همه چیز در دست شما باشد. در جهت جریان حرکت کنید و بدانید که کارهای شدید عواقب شدید دارند. وقتی صحبت از شراکت و دوستی های نزدیک می شود، مطمئن نیستید که آیا باید کاری کنید یا کاری نکنید. شما در منگنه قرار گرفته اید. ولی موضوع خیلی پیچیده تر از آن است؛ شما مطمئن نیستید که چکار باید بکنید. وقتی این احساس را دارید، کاری نکنید. رابطه کنونی شما باید کمی جان بگیرد و امروز این اتفاق می افتد. زندگی شخصی و امور عاشقانه شما می تواند از بعضی از فانتزی ها بهره مند شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده فشارهای دوستانتان روی شما همچنان ادامه دارد؛ به خصوص اگر شما خودتان با احساسات خود صادق نباشید. شما امروز می‌توانید مرحله‌ای از کارتان را که نسبت به آن چیزی که شما برنامه ‌ریزی کرده بودید سخت‌تر است را در ذهتان مجسم کنید، ولی باز هم استرس‌های فرو خورده‌تان ظاهر می‌شوند. متأسفانه شما خودتان را به اشتباه می‌اندازید، اما اگر بتوانید چند روز بیشتر صبر کنید، خواهید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد. به نظر می‌رسد شما از قبل برای همه چیز برنامه‌ریزی کرده‌اید، ولی با وجود این امروز ممکن است ناامید بشوید، چون که شما می‌خواهید همین الان نتیجه کارتان را ببینید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می‌تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیک شود. اما فکر نکنید که دیگران رهین منت شما هستند، برای آنکه شما سعی نمی‌کنید آنچه را که یاد گرفته‌اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه کاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد کنید، در این صورت می‌توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا کنید. امروز همین که ایده های بیشتر و بیشتری به ذهنتان می رسد، تا اوج عصبانیت می رسید. مشکل اینجاست که امروز زود هم گیج می شوید. امروز از کارتان قدمی به عقب بردارید و چشم انداز بیابید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 23 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده استدر کل باید بگوییم که امروز روز خوبی برای شماست. شما از سرعت امروز راضی هستید و دوست دارید به آن پایبند بمانید. فرصت های عجیب و غریبی برایتان پیش می آید. خودتان را به تفکر تنگ نظرانه محدود نکنید. بگذارید انرژی امروز فضا را دربر بگیرد و درهایی به روی ایده های جدید باز شود. امروز عنصر سردرگمی وجود دارد. هر کاری که سعی می کنید انجامش دهید، فقط نیمی از انرژی خود را روی آن می گذارید. گویی در باتلاق شنی راه می روید. نگران نباشید، این اثر زود محو می شود. فقط تلاشتان را بکنید. امروز شاید تمیز دادن احساساتتان از همدیگر سخت شود. از طرفی شاید زیاده روی کنید یا شاید زیادی مجذوب شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا