اعطای تسهیلات ‌500 میلیونی به کارآفرینان برای اشتغالزایی ‌مددجویان کمیته امداد+فیلم‌


اعطای تسهیلات ‌500 میلیونی به کارآفرینان برای اشتغالزایی ‌مددجویان کمیته امداد+فیلم‌

رئیس کمیته امداد گفت: کارآفرینان می توانند با اشتغالزایی برای 10 مددجوی کمیته امداد، از تسهیلات 500 میلیون تومانی با نرخ سود پایین بهره ببرند.

اعطای تسهیلات ‌500 میلیونی به کارآفرینان برای اشتغالزایی ‌مددجویان کمیته امداد+فیلم‌به گزارش فانوس، مرتضی بختیاری در سفر به بندرعباس اظهار داشت: هدف اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان با نهایت تکریم و حرمت گذاری، با ایجاد زمینه کسب درآمد باثبات است.

وی افزود: این امر با صراحت در حکم انتصاب بنده توسط مقام معظم رهبری تاکید شده است و لذا اولویت ما اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی برای رسیدن به هدف اصلی است.

رئیس کمیته امداد گفت: برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گرفته است و طرح هایی نیز بر همین اساس در حال انجام است.
وی ادامه داد: در کنار تلاش های دولت، مجلس شورای اسلامی، نمایندگان عالی دولت در استان ها و ائمه جمعه، خیران و نیکوکاران در سراسر کشور در طرح هایی نظیر اکرام ایتام، کمیته امداد برای توانمند سازی خانواده ها از تمام لین ظرفیت ها بهره می برد.

بختیاری گفت: اشتغال مقوله مهمی است و بانک مرکزی نیز اخیرا مصوبه ای به کمیته امداد داده مبنی بر اینکه کار آفرینان می توانند با اشتغالزایی برای 10 مددجوی کمیته امداد، از تسهیلات 500 میلیون تومانی با نرخ سود پایین بهره ببرند.

وی افزود: این تسهیلات ضمن کمک به کارآفرینان برای رونق کار خود، زمینه اشتغال و بهره مندی خانواده های مددجویان از فرصت های شغلی را در پی دارد و اثرات مثبتی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها