ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی از رییس جمهوری در کرمان فعال است


ستاد پاسخگویی به درخواست های مردمی از رییس جمهوری در کرمان فعال است

کرمان- ایرنا - به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان 420 نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق سامانه سامد استانداری کرمان مشغول رسیدگی به درخواست های مردمی از رئیس جمهوری هستند و ظرف مدت کوتاهی روند رسیدگی به این درخواست ها از طریق پیامک به مردم اعلام می شود.

به گزارش دریافتی ایرنا ، محمد صادق بصیری شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز رسیدگی به درخواست های مردمی سامانه سامد افزود: یکی از مردمی ترین کارهایی که معمولا در سفرهای استانی روسای جمهور صورت می گیرد ثبت درخواست ها و نامه های مردم است که به همین منظور در سفر اخیر دکتر روحانی به استان کرمان، سامانه سامد یا همان سامانه ارتباط مردمی استانداری فعال شد تا جوابگوی درخواست های مردمی باشد.
وی تصریح کرد: بیش از ۴۲۰ نفر از کارکنان اداری دستگاه های مختلف در این مجموعه کار خود را قبل از سفر دولت تدبیر و امید به استان شروع کردند و کار این افراد فعلا ادامه خواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه اظهار داشت: در این سامانه درخواست های کتبی و تلفنی مردم از دولت ثبت می شود که درخواست های تلفنی با قریب ۲۰۰ خط تلفن ضبط و درخواست های کتبی نیز در طول سفر و با مراجعه افراد جمع آوری شده است که نهایتا همه این درخواست ها در حدود ۱۰۰ سیستم ثبت و پردازش می شود.
وی ادامه داد: پس از ثبت و پردازش درخواست های مردمی، این موارد وارد سیستم سامد می شود و سپس از طریق پیامک طی زمانی کوتاه روند رسیدگی به درخواست های مردم به آن ها اعلام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی