سرلشکر باقری تاکید کرد: مراسم اربعین یک نماد جهانی است


سرلشکر باقری تاکید کرد: مراسم اربعین یک نماد جهانی است

شفقنا- سرلشکر باقری گفت: مراسم اربعین دارای یک نماد جهانی است، هرچند رسانه های دنیا آن را نشان نمی دهند اما آزادیخواهان جهان به قدرت و بزرگی این مراسم پی می برند. به گزارش مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی اظهار کرد: حقیقتا مراسم اربعین به عنوان نماد اقتدار، […]

سرلشکر باقری تاکید کرد: مراسم اربعین یک نماد جهانی است

شفقنا- سرلشکر باقری گفت: مراسم اربعین دارای یک نماد جهانی است، هرچند رسانه های دنیا آن را نشان نمی دهند اما آزادیخواهان جهان به قدرت و بزرگی این مراسم پی می برند.

به گزارش مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی اظهار کرد: حقیقتا مراسم اربعین به عنوان نماد اقتدار، وحدت و جوشش انقلاب اسلامی ملت ایران و جوشش ایران و عراق شده است.
وی افزود: این مراسم به خوبی نشان می دهد که اعتقاد اسلامی می تواند یک موج و حرکت و سیل ایجاد کند، در جهان شاهد هستید که اگر مراسمی در جایی برگزار می‌شود و صرفا اگر چندهزار نفر در آن جمع می‌شوند در رسانه های جهانی چقدر به آن می‌پردازند.
سرلشکر باقری ادامه داد: مراسمی در جهان است که حدود ۲۰ میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند ولی هیچ پوشش خبری در دنیا رخ نمی‌دهد و این نشانه عظمت و صحت این مراسم الهی است که به ذایقه دشمن خوش نمی آید.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: این مراسم دارای یک نماد جهانی است، هرچند آن را نشان نمی دهند اما آزادیخواهان جهان به قدرت و بزرگی این مراسم پی می برند.
تکمیل می شود…

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در