ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه پنج مجروح بر جای گذاشت


ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه پنج مجروح بر جای گذاشت

ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای دخترانه در کوی نیایش پنج مجروح بر جای گذاشت.

ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه پنج مجروح بر جای گذاشت

عصر چهارشنبه اخباری مبنی بر ورود ناگهانی یک مینی‌بوس به مدرسه‌ای در بندرعباس و مجروح شدن چند دانش‌آموز در خروجی برخی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت. در حادثه ورود ناگهانی مینی‌بوس به دبستان دخترانه در کوی نیایش پنج نفر مجروح شدند که چهار نفر از این دانش‌آموزان دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند و یک از آن‌ها دچار شکستگی دست شده است.

چهار نفر از این دانش‌آموزان پس از مداوا از بیمارستان ترخیص شدند و یکی از دانش‌آموزان برای انجام عمل جراحی بستری شد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در خصوص انتشار شایعه‌ای مبنی بر اینکه مینی‌بوس مذکور یکی از سرویس‌های مدارس شهرستان بندرعباس بوده است جوابیه‌ای را صادر کرده است که به شرح زیر است:

یک دانش آموز دچار شکستی دست شده است/ ارتباطی بین مینی بوس با سرویس مدارس نیست

ساعت ۱۳:۳۰ امروز یک مینی بوس عبوری در کنار خیابان و روربرو درب مدرسه دخترانه کوی نیایش در حالی برای خرید چند دقیقه‌ای از مغازه سوپر مارکت اقدام به توقف کرده که بعد از ترک ماشین خود، نه ترمز دستی را کشیده و نه آن را خاموش می کند و به داخل مغازه می رود. به دلایلی ازجمله دستکاری ماشین بوسیله فرزند راننده یا به دلیل سرازیری مسیر، مینی بوس شروع به حرکت می کند.

راننده بعد از حرکت مینی بوس در حالی خود را به آن می رساند که مینی بوس دارای شتاب حرکت، با چند سواری برخورد کرده و در اثر دستپاچگی راننده در ورود به مینی بوس، حرکت ماشین و عدم تعادل کافی، پدال گاز فشرده می شود و مینی بوس با شدت به درب بسته مدرسه برخورد کرده و پس از خرد کردن آن وارد مدرسه شده و به سکوی باغچه کنار درب مدرسه برخورد می کند.

در اثر این برخورد لاستیک مینی بوس کنده می شود و به تعدادی از دانش آموزان درون حیاط برخورد می کند. دراثر این برخورد پنج دانش آموز صدمه می بینند که با انتقال به بیمارستان، چهار نفر آنها به صورت سرپائی مداوا و مرخص می شوند و یک دانش آموز دیگر به علت شکستی دست در بیمارستان برای عمل جراحی در نوبت صبح فردا پنج شنبه ۲۳ آبان بستری می‌شود.

در حال حاظر این مینی بوس به پارکینگ پلیس انتقال یافته است و مراحل قانونی اخذ خسارت به دانش آموزان، درب مدرسه و خودروهای شخصی در جریان است.

برخلاف شایعه های ایجاد شده، این مینی بوس شخصی وعبوری بوده و ارتباطی به سرویس دانش آموزان نداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی