مسئولان دغدغه مردم را دغدغه خود تلقی کنند


مسئولان دغدغه مردم را دغدغه خود تلقی کنند

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در صورتی که مشکل و دغدغه مردم را مشکل خود تلقی کنیم و مردم این موضوع و دلسوزی ما را حس کنند بهتر قانع می‌شوند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اصل یکی از برنامه ها و سیاست های تحولی قوه قضائیه موضوع دیدار چهره به چهره با مردم است.
وی تصریح کرد: دیدار با مردم شریف ابهر نیز از برنامه های حضور در این شهرستان بود که خوشبختانه این هدف حاصل شد و به همراه معاونان و روسای سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه به پای صحبت‌های مردم و مشکلات آنان نشستیم.
رئیس دادگستری استان زنجان تاکید کرد: در این دیدار چهره به چهره مسئولان به مسائل مراجعان رسیدگی می‌کنند به درخواست و دادخواستشان پاسخ خواهند داد.
وی یادآور شد: ما وظیفه داریم بدون هیچ منتی به مردم و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.
این مسئول تاکید کرد: تا همین لحظه که در بین مردم حضور داشتیم، اقدامات انجام شده در رفع مسائل مراجعان اثربخش، کارگشا و رضایت بخش بود.
صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: امیدواریم این نگاه هم در قوه قضائیه و هم در سایر سازمان ها توسعه و گسترش یابد، که همه با مردم از مردم و برای مردم باشند.
وی تاکید کرد: اگر مسائل مردم را مشکل خود بدانیم مردم هم درک خواهند کرد و در صورتی که کار مردم قابل انجام نباشد، می توانیم قابل انجام نبودن کارشان را با خوش اخلاقی و بیان خوب منتقل کنیم همین که مردم ببیند کارشان و درخواستشان با دلسوزی انجام می‌شود، قانع می‌شوند.
دیدار چهره به چهره با مردم با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان به همراه معاونان، دادستان زنجان، رئیس دادگستری و دادستان ابهر، قضات، فرماندار و شهردار ابهر شامگاه چهارشنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ابهر شد.
پیش از این مراسم بازدید از واحدهای صنعتی و حضور در دفتر امام جمعه ابهر بخشی دیگر از برنامه های حضور رئیس کل دادگستری استان در شهرستان ابهر بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟