جلسه عبدالمهدی با فرماندهان عراقی درباره داعش و تظاهرات


جلسه عبدالمهدی با فرماندهان عراقی درباره داعش و تظاهرات

شفقنا- نخست وزیر عراق با فرماندهان امنیتی این کشور به بررسی تلاش برای مقابله با داعش، حفظ امنیت و ثبات و محافظت از تظاهرکنندگان پرداخت. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری «بغداد الیوم»، دفتر اطلاع رسانی «عادل عبدالمهدی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شامگاه چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جبسه […]

جلسه عبدالمهدی با فرماندهان عراقی درباره داعش و تظاهرات

شفقنا- نخست وزیر عراق با فرماندهان امنیتی این کشور به بررسی تلاش برای مقابله با داعش، حفظ امنیت و ثبات و محافظت از تظاهرکنندگان پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری «بغداد الیوم»، دفتر اطلاع رسانی «عادل عبدالمهدی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شامگاه چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که جبسه فرماندهان امنیتی این کشور به ریاست وی برگزار شده است.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، هدف از برگزاری این جلسه، بررسی کوشش های نیروهای مسلح عراق در مقابله با عناصر باقی مانده داعش و تلاش های این گروه تروریستی برای سوء استفاده از شرایط کنونی و همچنین ارزیابی وضعیت امنیتی و پیگیری اقداماتی که نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت و ثبات در بغداد و سایر استان های این کشور و محافظت از تظاهرکنندگان مسالمت آمیز و منافع همه شهروندان اتخاذ می کنند، عنوان شده است.

این در حالی است که بر اساس تصاویر منتشر شده از جلسه عبدالمهدی با فرماندهان امنیتی عراق، «یاسین الیاسری»، وزیر کشور، «فالح الفیاض»، مشاور امنیت ملی و رئیس سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی)، «ابومهدی المهندس»، نایب رئیس این سازمان و «عثمان الغانمی»، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور از جمله افرادی هستند که در جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در