لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و اجتماعی/اختصاص 18 میلیارد ریال برای مناطق حاشیه نشین


لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و اجتماعی/اختصاص 18 میلیارد ریال برای مناطق حاشیه نشین

جمالی بر لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سلامت خانواده و بهره گیری از تجربیات استان های دیگر و هم گرایی و هم افزایی در اجرای هرچه بهتر برنامه ها در این حوزه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» امروز (۲۲ آبان) در هفتمین نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بر لازم الاجرا بودن کامل مصوبات این کارگروه اشاره کرد و گفت: مسائل اجتماعی دردهای مشترک جامعه است که جریان دارد و باید با مشارکت جمعی برای پیشگیری و مقابله با آن براساس تصمیمات کارشناسی و اتخاذ شده در قالب مصوبات و مطالعات انجام گرفته و تجربیات به دست آمده وارد عمل شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم رفع دغدغه هایی که در خصوص دکل های مخابراتی که در اماکن عمومی و یا نزدیک محیط های پرجمعیت و آموزشی استان وجود دارد و همچنین پیشگیری و مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و راه های مبارزه با آن تاکید کرد.


وی به مسئله تسریع در روند احداث آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و تامین اعتبار برای خرید تجهیزات آن و معین کردن جایگاهی جهت تخلیه تانکرهای لجن کش به دستگاه های مربوطه تاکید کرد.


جمالی به موضوع کاهش موالید و رشد جمعیت در استان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به سیاست نظام در رابطه با ضرورت رشد جمعیت، فرهنگ سازی لازم در این رابطه انجام گیرد.


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حاشیه نشینی در شهرها و توجه به این مناطق هم گفت: سال گذشته ۱۸ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع آسیب های اجتماعی از سوی وزارت کشور برای رفع پاره ای از مشکلات اجتماعی و فرهنگی مناطق حاشیه نشین استان اختصاص یافت و در این خصوص هزینه شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !