119 تابلوی نقاشی در اصفهان به نفع کودکان کار حراج گذاشته شد


119 تابلوی نقاشی در اصفهان به نفع کودکان کار حراج گذاشته شد

اصفهان- ایرنا- 119 تابلوی نقاشی با موضوع کودکان کار، چهارشنبه شب به نفع کودکان کار در گالری کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان به حراج گذاشته شدند.

مسوول نمایشگاه نقاشی "رویای کودکان" در گفت و گو با ایرنا گفت: پس از پنج روز برپایی نمایشگاه نقاشی "رویای کودکان" با موضوع کودکان کار در روز پایانی این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان نقاشی به ویژه بانوان به نیت خیرخواهانه و کمک به رفع محرومیت کودکان کار اصفهان به حراج عمومی گذاشته شد.

رضا آرامی افزود: این تابلوها با قیمت پایه تعیین شده و در نهایت به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش می رسد که تعدادی از آنها امروز فروخته شد.

قیمت پایه هر تابلوی نقاشی ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

وی ادامه داد: عواید حاصل از فروش تابلوهای نقاشی این نمایشگاه که به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان دایر شد برای برطرف شدن مقاصد تحصیلی، اقتصادی، درمان و سایر موارد مورد نیاز آن‌ها هزینه خواهد شد.

119 تابلوی نقاشی در اصفهان به نفع کودکان کار حراج گذاشته شد

این مسوول یادآور شد: این وجوه دریافتی، پس از محاسبه، براساس نیازسنجی به موسسات و مراکز فعال در زمینه کودکان کار ارائه می‌شود.

آرامی تاکید کرد: افرادی که موفق به حضور در این حراجی نشدند می‌توانند در روزهای آینده به مرکز تخصصی خانواده واقع در خیابان آبشار مراجعه و برای خرید این تابلوهای نقاشی اقدام کنند.

نمایشگاه تابلوهای نقاشی "رویای کودکان" با موضوع کودکان کار از ۱۸ تا ۲۲ آبان ماه در گالری شماره ۲ و سه کتابخانه مرکزی اصفهان دایر بود.

در استان اصفهان افزون بر 600 نفر کودکان کار شناسایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت