برخی در کشور به دنبال ناکارآمد معرفی کردن دولت هستند


برخی در کشور به دنبال ناکارآمد معرفی کردن دولت هستند

نوشهر - ایرنا - مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت با وجود تحریم ناجوانمردانه دستاوردهای زیادی در جهت توسعه مناطق مختلف کشور داشته است ولی با این حال برخی تلاش دارند تا دولت را ناکارامد معرفی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پرویز ولی زاده عصر چهارشنبه در آئین افتتاح پل روستای کلیک بخش بلده شهرستان نور با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید افزود: در شش سال گذشته ۲۹ هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردار شدند و این درحالی است تا قبل از آن تنها ۱۴ هزار روستا کشور از نعمت گاز بهره مند بودند.

وی ادامه داد: تا سال ۹۲ سالانه ۲۶۰ روستا در کشور آبرسانی می شد که این تعداد در دولت تدبیر و امید به یک هزار و ۶۹۰ روستا در سال رسید.
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: هم اکنون در دولت تدبیر و امید هفته ای ۹ روستا به شبکه برق متصل می شود و تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور برق دار شدند.
حجت الاسلام ولی زاده افزود: ۱۰۹ روستا در هفته به زیر پوشش شبکه موبایل قرار می گیرند و تمامی روستاهای کشور در حال آسفالت شدن هستندکه همه این دستاوردها بیانگر فعالیت و کارآمدی دولت است.
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: امروز آمریکا اذعان می کند که نتوانست در هدف خود که فشار به قشرهای ضعیف جامعه ایران و همراهی آنها با آمریکا بود موفق شود.

پل روستای کلیک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل شد که از این میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن و بقیه نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران تامین و پرداخت شد.

این پل با دهنه ۲۵ متر مربع و عرض سواره رو ۶ و نیم متر و به طول رفت و برگشت ۱۵۰ متر ساخته شده است.

عملیات اجرایی این پل که از اردیبهشت سال جاری اغاز شد ، ارتباط ۵ روستای بخش بلده شامل کلیک ، مرچ ، یالرود ، خطر و ورزن با مرکز شهرستان نور برقرار می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی عجیب طالبان از یک سلاح جنگی؛ تولید وطنی افغانستان با بُشکه!